تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم به خاطر ترس از کرونا واکسیناسیون کودکان و روند درمانی را به تعویق نیندازند

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، دکتر ایرج حریرچی در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به مراجعات مردم در سال‌های گذشته به بهورزان، مراقبین سلامت و پزشکان، اظهار کرد: در سال گذشته روزانه 2 میلیون و 350 هزار بار مواجهه مردم با سیستم بهداشتی و درمانی را داشتیم اما متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، روند مراجعات عادی مردم به طور قابل توجهی کاهش یافته است و در برخی موارد حتی بیش از 80 درصد، کاهش مراجعه را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: مردم به‌خاطر ترس از کرونا واکسیناسیون کودکان خود را به تعویق نیندازند.

حریرچی با بیان اینکه سالانه حدود یک میلیون و 300 هزار باردار در کشور داریم، خاطرنشان کرد: مراقبت‌های دوران بارداری نباید به تعویق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه نباید روند معالجه بیماران مبتلا به سرطان، فشار خون، دیابت و ... با تاخیر انجام شود و بیماری به مراحل پیشرفته برسد؛ از مردم خواست با توجه به اقدامات ایمنی متعددی که در بیمارستان‌های دولتی و نهادهای خصوصی انجام شده است، برای مراجعات معمول به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

معاون کل وزیر بهداشت تاکید کرد: البته به‌جز استثنائاتی مانند دندانپزشکی و جراحی‌های زیبایی، در خصوص مراجعات معمول، مردم اطمینان داشته باشند که اقدامات مراقبتی بهداشتی و حفاظتی در مقابل کرونا انجام می‌شود تا بتوانیم بیماری‌های دیگر را نیز کنترل کنیم؛ مهم‌ترین بیماری‌های کشور ما کماکان بیماری‌های غیرواگیر مانند بیماری‌های قلبی-عروقی، دیابت و سرطان‌هاست.

حریرچی در حاشیه سفر خود به اهواز، با بیان اینکه در یک هفته اخیر تعداد بستری‌ها در شهر اهواز افزایش یافته است، یادآور شد: برآوردهای اولیه نشانگر کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی است و این مسئله ما را نگران می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم به خاطر ترس از کرونا واکسیناسیون کودکان و روند درمانی را به تعویق نیندازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..