تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکامی اشرار مسلح در ورود به مرزهای کشور/ کشف بیش از یک تن موادمخدر از قاچاقچیان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار قاسم رضایی با اعلام خبر کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان طی سه روز اقدامات اطلاعاتی و اشراف بر منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان و اشرار مسلح قصد دارند از مرزهای حوزه استحفاظی هنگ مرزی میرجاوه به وسیله یک دستگاه خودرو برای اقدامات خرابکارانه وارد کشور شوند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: مرزبانان بلافاصله با اتخاذ تاکتیک مناسب و هدفمند در نوار مرزی، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و طی درگیری مسلحانه و آتش پرحجم علیه متجاوزان مرزی و اشرار مسلح، موفق شدند خودروی مذکور را توقیف و یک نفر از افراد مسلح را نیز دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: مرزبانان علاوه بر ناکام گذاشتن قاچاقچیان و اشرار مسلح در ورود به کشور، در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف یک تن و 92 کیلوگرم تریاک و 20 کیلوگرم حشیش جمعاً یک تن و 112 کیلوگرم مواد افیونی که در گالن جاسازی شده بود، شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در این عملیات از اشرار مسلح، خاطرنشان کرد: با توجه به حمل مواد مخدر و سلاح و مهمات توسط اشرار و قاچاقچی دستگیر شده، دستگیری سایر عوامل این پرونده در دو طرف مرز در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکامی اشرار مسلح در ورود به مرزهای کشور/ کشف بیش از یک تن موادمخدر از قاچاقچیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..