تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی دو تور مالزی و بالی

 بین دو مقصد گردشگری مالزی و بالی، کدام یک برای شما مناسب تر است؟

دو کشور مالزی و اندونزی در جنوب شرقی قاره آسیا قرار دارند. این دو کشور با ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارند تبدیل به دو گنجینه­ی ارزشمند در صنعت گردشگری شده­اند. اگر شما هم از علاقمندان سفر و گردشگری هستید بهتر است با جاذبه­های گردشگری این دو کشور آشنا شوید. احتمالاً پس از شناختن و آشنا شدن با جاذبه­های گردشگری این دو مقصد زیبا، آن­ها را جزء اهداف گردشگری خود قرار خواهید داد.

این روز ها در سراسر جهان تور­هایی به مقصد بالی و شهرهای مختلف مالزی برگزار می­شود. خوشبختانه این تورها در ایران هم توسط برخی از آژانس­های مسافرتی برگزار می­شوند. اما برای تهیه تور بالی و یا تور مالزی بهتر است، در مرحله­ی اول با آب و هوا، جاذبه، های گردشگری، سنت­ها و آداب و رسوم مردم منطقه و مجموعه­ای از اطلاعات پایه در مورد مقصد گردشگری مورد نظرتان کسب کنید.

بررسی دو تور مالزی و بالی

بالی(جزیره­ی خدایان) کجاست؟

تور بالی مانند تور استانبول و یا دبی نیست که تمام افراد با آن آشنا باشند. بسیاری از افراد با شنیدن نام بالی، شاید حتی نتوانند محل این شهر را روی نقشه هم پیدا کنند. اما دلیل این عدم شناخت و آگاهی هر چیزی که باشد، ربطی به جذاب نبودن و یا محبوب نبودن این مقصد گردشگری زیبا ندارد. جزیره­ی بالی در کشور اندونزی واقع است. اندونزی بزرگترین کشور مسلمان در جهان است، همچنین بزرگترین مجمع­الجزایر جهان نیز هست. این جزیره به تنهایی یکی ازقطب های توریستی مهم در کل دنیا محسوب می شود.

یکی از منحصر ترین ویژگی های بالی این است که دو اقیانوس هند و آرام  توسط این جزیره به هم وصل شده­اند و همین مسئله شرایط جوی و آب و هوایی ویژه ای را برای این شهر به ارمغان آورده است. پوشش گیاهی متنوع، طبیعت بکر با چشم اندازهایی رؤیایی، رودخانه­های خروشان، آبشار های شگفت انگیز و دنیای اسرار آمیز زیر آب، همان عواملی هستند که هرگردشگری را از هر جای این کره­ی خاکی محسور زیبایی های نامحدود بالی می­کند.

مهم­ترین جاذبه­های گردشگری بالی

آب و هوا و شرایط جوی مناسب بالی از یک­سو، آداب و رسوم و شیوه­ی زندگی ساکنان بالی از سوی دیگر، دست به دست هم داده­اند و تور بالی را به یک تور هیجان انگیز و ماجراجویانه برای گردشگران تبدیل کرده­اند. معابد بی شماری در بالی قرار دارند که علاوه بر معماری خاص و ارزشمندی تاریخی خود، چشم انداز­های منحصر به فردی هم برای لذت بردن از سفر، عکاسی و فیلمبرداری دارند. برخی از معروف ترین معابد و گنجینه­های تاریخی بالی عبارتند از: تانا لوت، اُلوواتا، پورا بساکی. این مکان­های زیبا هرکدام مسیرهای پیاده­روی زیبا با چشم انداز های بکر جهت قدم زدن و عکاسی نیز دارند. چه­چیزی از این بهتر؟

مالزی کجاست ؟

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد، پایتخت این کشور کوالالامپور است. جالب است بدانید که شهری به نام پوترا جایا در مالزی قرار دارد که به عنوان پایتخت اداری مالزی شناخته میشود، همچنین تمامی سازمان‌های دولتی و وزارت‌خانه‌های مالزی در پوترا جایا قرار گرفته­اند. در سال ۱۹۶۵ سنگاپور به صورت رسمی از مالزی جدا شد و به کشوری مستقل تبدیل گردید. امروزه تور مالزی از تور های معروف و محبوب برای ایرانیان است. اسم تور مالزی بیشتر ایرانیان شنیده­اند و با آن غریبه نیستند. آژانس های گردشگری زیادی تورهای متنوعی به مقاصد مختلف مالزی برگزار می­کنند.

 

جاذبه های گردشگری مالزی

اکنون می­دانیم مالزی کجای این کره­ی پهناور قرار گرفته است. اما دلایلی که تور مالزی را تبدیل می­کنند، همچنان بر ما پوشیده است. سواحل بیشمار مالزی که در بخش‌های مختلف این کشور قرار دارند، این کشور را به یکی از بزرگترین و مهمترین قطب­های غواصی در دنیا تبدیل کرده­اند. منطقه­ی ساراواک با سواحلی زلال و شفاف و تنوع ماهی‌ها از زیباترین جاذبه‌های این کشور محسوب می­شود. طبیعت زیبا و استوایی مالزی و تامان نگارایا جنگل ملی مالزی چشم اندازهایی هستند که هر گردشگری را شیفته­ی خودشان می­کنند.

چرا تور کوالالامپور ؟

اگر چه سراتا سر کشور مالزی پر از جاذبه های گردشگری متنوع می­باشد، اما محدودیت های زمانی و بودجه­ای از عواملی هستند که باعث می­شوند شما نتوانید در یک سفر چند روزه، از تمامی جاذبه­های گردشگری مالزی لذت ببرید. از این رو بسیاری از گردشگران با انتخاب و خرید تور کوالالامپور تنها به دیدن زیبایی های این شهر، در سفر اولشان به مالزی، بسنده می­کنند.

بررسی دو تور مالزی و بالی

برخی از جاذبه های گردشگری و «ترین­های» کوالالامپور

وقتی از ترین­ها در کوالالامپور صحبت می­کنیم، منظورمان جاذبه های گردشگری و توریستی است که به­خاطر یک ویژگی خاص پرچمدار شده­اند، مثلا: برج‌های دوقلوی پتروناس در حال حاضر بلندترین برجهای دوقلوی جهان می‌باشند که یکی از مهم­ترین  مکانهای توریستی شهر کوالالامپور هستند. مجسمه­ی بودای ایستاده در غار باتو (باتو کیو) بلندترین مجسمه­ی ایستاده دنیاست که همه گردشگران زیادی را به باتو کیو زیبا می­کشاند. پارک پرنده‌ها­ی این شهر هم بزرگترین باغ پرنده‌های روباز در دنیاست.

اگر تمامی موارد گفته شده تاکنون نتوانسته است شما برای سفر به مالزی و یا خرید تور کوالالامپور مجاب کند، بد نیست با بلندیهای گنتینگ(گنتینگ هایلند) آشنا شوید مجموعه هتلها و رستورانها به همراه تنها کازینو موجود در مالزی که در فاصله کمی از کوالالامپور قرار دارد. گنتینگ هایلند، یکی از نقاط دیدنی مالزی است که درارتفاع بیش از ۱۸۰۰ متر از سطح دریا واقع شده است. پنج هتل بیش از ده هزار اتاق مختلف در این مجموعه قرار گرفته­اند، بنابراین این امری طبیعی است که گنتینگ یکی از بزرگترین مجموعه هتل های جهان باشد. پایان رپورتاژ آگهی /

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی دو تور مالزی و بالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..