تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال زیرخاکی + اسامی بازیگران، زمان پخش، عکس های سریال و زمان پخش

سریال زیرخاکی

داستان، عکس های سریال و زمان پخش سریال زیرخاکی

سریال زیرخاکی سریال جدید است که بازیگران معروفی در آن ایفای نقش می کنند. در این بخش اطلاعاتی در مورد سریال زیر خاکی، داستان سریال، عکس و بیوگرافی بازیگران و زمان پخش را آماده کرده ایم.

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در تهران فیلمبرداری خواهد و بازیگران سریال هم انتخاب شده اند.

جلیل سامان قبلا سریال نفس را در کارنامه اش داشت که سال 1396 پخش شد و سریالی طنز بود که در دو فصل و 25 قسمت ساخته شده است.

از کارهای موفق سامان جلیل می توان به سریال های نفس، پروانه و ارمغان تاریکی اشاره کرد که از شبکه سوم  سیما پخش شدند.

بازیگران

نقش اول این سریال به عهده پژمان جمشیدی است و ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی، ژاله صامتی و اصغر نقی زاده در این سریال ایفای نقش می کنند. این سریال در دو فصل تولید خواهد شد.

سریال زیرخاکی

زمان پخش

زمان پخش سریال زیرخاکی هنوز مشخص نشده است ولی این سریال در 2 فصل 25 قسمتی ساخته خواهد شد.

زمان پخش سریال زیر خاکی، ماه رمضان سال 99 است.

سریال زیرخاکی

خلاصه

داستان سریال زیرخاکی هنوز بیون نیامده و کارگردان هم حرفی در مورد آن نزده است ولی احتمالا داستان سریال به دنبال دغدغه های گذشته کارگردان در ممورد روشنفکری و آگاهی جامعه نسبت به جنایت و دشمنی منافین، ممکن است با فضای جدید و طنز ساخته شود.

این سریال و حرکت حرفه‌ای کارگردان را به «چهارشنبه‌های سفید» ربط دادند، جایی که در سریال نفس با حفظ حریم‌های شرعی و خلاقیت این مسئله را با فیلمبرداری برخی صحنه‌های خارجی و زنان بی‌حجاب غیرمسلمان، صحنه‌های طبیعی را به‌نمایش گذاشتند تا برای بیننده روایت‌ها باورپذیرتر باشد، و حاشیه‌ها و هجمه‌های دیگری که همیشه پشت سر ساخت آثار انقلابی خصوصاً افشای پشت‌پرده‌های جنایات سازمان منافقین بوده و هست.

جالب است وقتی از جلیل سامان پرسیدیم که “تا به حال تهدید شده‌اید؟”، می‌گوید “بله از طریق یک ایمیل؛ اما نترسیدم و در میدان هستم”.
او در سریال آخر خود به نام «نفس» یک تجربه کار با پژمان جمشیدی را داشت و حالا دوباره قرار است این تجربه را تکرار کند.
شاید «زیر خاکی» جزو کارهایی باشد که جلیل سامان با بازیگر همیشگی‌ اش آرش مجیدی کار نمی‌کند. بازیگری که در عمده آثار این کارگردان سینما و تلویزیون حضور داشته است. حتی سامان درباره کار با آرش مجیدی گفته بود: “من به توانایی آرش مجیدی اعتقاد داشتم بعضی ابتدا فکر می‌کردند او نمی‌ تواند از پَس این نقش برآید.”
البته در عین حال باید به این نکته اشاره کرد بعد از مدت‌ هاست هادی حجازی‌فر برای دومین بار بازیگر سریال تلویزیون می‌شود.
او با جلیل سامان «نفس» را کار کرده و ترکیب او و پژمان جمشیدی و دیگر بازیگران احتمالاً اتفاقات جذاب و قابل توجهی را رقم خواهد زد.
همچنین ژاله صامتی در نفس حضور داشت و اکنون یز در این سریال با جلیل سامان همکاری دارد

منبع خبر انلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال زیرخاکی + اسامی بازیگران، زمان پخش، عکس های سریال و زمان پخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..