تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Autodesk ReCap Pro 2021 – نرم افزار اسکن عکس های سه بعدی

5 / 5 ( 3 امتیاز )

Autodesk ReCap ابزار جامع و پیشرفته ای به منظور طراحی سه بعدی می باشد و کاربران توسط آن می توانند به ویرایش و پردازش عکس های سه بعدی پرداخته و به طور تخصصی عملیات اسکن این تصاویر را داشته باشند. توسط این برنامه می توانید عکس های UAV را ثبت و ضبط کنید و براحتی به حذف موارد و نویز های اضافه از این عکس ها بپردازید.

با استفاده از نرم افزار ReCap Pro می توانید خروجی های خود را در فرمت های مختلف تنظیم کنید و حتی در دیگر برنامه های اتودسک نیز استفاده کنید. پروژه های سه بعدی توسط این برنامه براحتی پردازش می شوند و می توانید در جهت های مختلف به توسعه این پروژه ها بپردازید. با توجه به اینکه اجرای دیگر برنامه ها در این برنامه امکان پذیر است، بستر بسیار مناسبی برای اسکن های لیزری نیز فراهم می شود.

کاور-ReCap-Pro-2019

نرم افزار ReCap Pro امکان ثبت اطلاعات به صورت واقعی را فراهم می کند و فرایند هایی که با نرم افزار طراحی می شوند، امکان خدمت رسانی به دیگر برنامه ها را نیز دارا می باشد. سوئیت هایی که ایجاد می کنید را می توانید با دیگر ابزارهای اتودسک ویرایش کرده و به صورت زمان واقعی در فرمت های دلخواه ثبت کنید.

ویژگی های کلیدی دانلود Autodesk ReCap Pro:

ریکپ تصاویر قابلیت ریکپ برای موبایل اسکن لیزری به صورت خودکار مشاهده و ویرایش نقطه های ابری امکان ورود ژئومتری CAD اسکن سریع قابلیت ترکیب UAV و اسکن داده ها ایجاد فیلم ها اسکرین-شات-ReCap-Pro-2019 اسکرین-شات-ReCap-Pro-2019 اسکرین-شات-ReCap-Pro-2019 اسکرین-شات-ReCap-Pro-2019 info

Reality capture and 3D scanning software Capture and integrate reality data directly into your design process with ReCap and ReCap 360 reality capture software and services. ReCap and ReCap 360 work with Autodesk design and creation suites, so you can start your design

Features:
ReCap Photo
ReCap Pro for mobile
Automatically register laser scans
View and edit point clouds
Import CAD geometry
Scan-to-mesh
Combine UAV & scan data
Create videos

سیستم مورد نیاز

OS: Microsoft Windows 10 (64 bit) /Windows 8 (64 bit) /Windows 7 Enterprise, Ultimate, or Professional (64 bit)

CPU: 2.0 GHz or faster 64-bit (x64)

RAM: 8 GB or more

Display: 1600 x 1050 or higher True color

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Autodesk ReCap Pro 2021 – نرم افزار اسکن عکس های سه بعدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..