تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی‌های لیگ برتر نوزدهم از ۱۵ مرداد آغاز شود

پیشنهاد سرمربی لیگ برتری/ ادامه بازی‌های این فصل ۱۵ مرداد برگزار شودبه گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان فدراسیون فوتبال  و سازمان لیگ در روز‌ها و هفته‌های اخیر بار‌ها اعلام کرده اند که تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت ورزش و جوانان مجوز ندهد، تمرینات و بازی تیم‌های لیگ برتری آغاز نخواهد شد و همین بلاتکلیفی سبب سردرگمی تیم‌ها شده است.

در این میان یکی از سرمربیان لیگ برتری که با توجه به شرایط تیمش در جدول، علاقه‌ای به افشای نام خود نداشت،  در گفت و گو با خبرنگار ما پیشنهاد جالبی را درباره برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر مطرح کرد.

او اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که من دارم، مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان قصد دارند رقابت‌های این فصل لیگ حرفه‌ای خود را تعطیل کرده و ادامه بازی‌های این فصل را (هشت هفته از رقابت‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ حرفه‌ای عربستان باقی مانده است) قبل از شروع فصل آینده برگزار کنند. حتی آن‌ها قصد دارند از یکی - ۲ هفته دیگر نقل و انتقالات را شروع کنند. به همین دلیل فدراسیون عربستان به تیم‌ها اعلام کرده می‌توانند از ابتدای تیر تمرینات خود را شروع کنند و پس از ۳ - ۴ هفته تمرینات آماده سازی ابتدا ادامه بازی‌های این فصل را برگزار کرده و بلافاصله فصل بعد را شروع کنند.

او ادامه داد: این کار را می‌توان در ایران هم انجام داد. یعنی تیم‌های لیگ ایران از همین الان نقل و انتقالات را شروع و از ابتدای تیر تمرینات خود را آغاز کنند. ۶ هفته بدنسازی کنند و  ۹ هفته باقی مانده از لیگ نوزدهم از ۱۵ مرداد آغاز شود. پس از ۲ هفته وقفه هم بلافاصله لیگ بیستم را آغاز کنیم. یعنی در واقع فصل آینده تیم‌های ما ۳۹ بازی انجام بدهند و هر پنج روز یک بار بازی برگزار کنند. 

این سرمربی لیگ برتری تصریح کرد: حتی می‌توان تا هفته چهارم لیگ آینده هم نقل و انتقالات را ادامه داد. یعنی با توجه به شرایط ویژه، امسال ۲ نقل و انتقالات داشته باشیم تا تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند هم بتوانند در نقل و انتقالات فعالیت کنند. به نظرمن این کار منطقی‌تر است تا اینکه بخواهیم تمرینات را از اواسط اردیبهشت و ادامه بازی‌ها را از ابتدای خرداد شروع کنیم و پس از اینکه بازی‌ها تمام شد، ۲ ماه تیم‌ها استراحت کرده و سپس برای فصل جدید تمرینات بدنسازی انجام بدهیم. البته با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان در مرداد یا رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ احتمال دارد یکی ۲ هفته این برنامه پیشنهادی جا به جا شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی‌های لیگ برتر نوزدهم از ۱۵ مرداد آغاز شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..