تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای درخواست عجیب پرسپولیسی‌ها از باشگاه بلژیکی

درخواست عجیب پرسپولیسی‌ها از باشگاه بلژیکی تکذیب شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس از باشگاه آنتروپ درخواست کرده تا ۲۰۰ هزار دلار پول رضایت نامه بیرانوند را به حساب گابریل کالدرون آرژانتینی واریز کند که این خبر خیلی زود تکذیب شد.

پرسپولیسی‌ها در این باره هیچ درخواستی به باشگاه بلژیکی نداده اند.  

در توافقی که بین ۲ باشگاه شده، قرار بود پس از اینکه علیرضا بیرانوند در تست پزشکی این باشگاه بلژیکی قبول شد، باشگاه آنتورپ ۲۰۰ هزار دلار به پرسپولیس بدهد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، هنوز این اتفاق رخ نداده است. باشگاه بلژیکی اعلام کرده است پس از اینکه بیرانوند در تست‌ها شرکت کرد، این مبلغ را واریز می‌کند.

بیشتر بخوانید: جلسات ویژه پرسپولیسی‌ها برای تامین منابع مالی

پس از پایان فصل و با صدور ITC بیرانوند سیصد هزار دلار دیگر به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای درخواست عجیب پرسپولیسی‌ها از باشگاه بلژیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..