تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس رایانش ابری علی بابا از سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیارد دلاری برای توسعه زیرساخت‌های خود خبر داد

گروه علی‌بابا اعلام کرده است که ۲۰۰ میلیارد یوان چین معادل ۲۸ میلیارد دلار را برای توسعه زیرساخت سرویس ابری علی‌بابا کلاد اختصاص می‌دهد و این روند طی سه سال آینده رخ خواهد داد. دلیل آن نیز گویا افزایش تقاضا برای استفاده از فضای ابری پس از گسترش بیماری کرونا اعلام شده است.

پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از شرکت‌های چینی و حتی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به‌صورت دورکاری به فعالیتشان ادامه دادند. درواقع قرنطینه شدن مردم کشور چین باعث شده است که برخی از تعاملات سنتی در کسب‌وکارها تغییر یابد و بسیاری از شرکت‌ها به سمت استفاده از فضای ابری بروند.

در بیانیه انتشار یافته شرکت توضیح داده شده است که بخشی از سرمایه ۲۸ میلیارد دلاری به تولید قطعات نیمه‌رسانا، توسعه سیستم‌عامل و توسعه زیرساخت دیتاسنترها اختصاص می‌یابد.

درحالی‌که بیشتر کارکنان شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف چینی به‌صورت دورکاری از خانه فعالیت می‌کردند، آمار تقاضا برای استفاده از سرویس‌های فضای ابری افزایش چشم‌گیری داشت. در این میان اپلیکیشن دینگ‌تاک (DingTalk) نیز که اپلیکیشنی مناسب برای فضای کاری و آموزشی است، با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد و توسعه‌دهندگان را مجبور به افزایش فضای ابری اختصاص‌یافته برای اپلیکیشن دینگ‌تاک کرد.

آمار استفاده از اپلیکیشن دینگ‌تاک به‌حدی رشد کرد که کاربران با مشکلاتی از جمله لگ یا تأخیر در اجرای فرامین اپلیکیشن روبه‌رو شدند. پس از چنین اتفاقی، آمار گزارش‌ها و شکایات کاربران در فضای مجازی ویبو به‌حدی افزایش یافت که توسعه‌دهندگان دینگ‌تاک نسبت به نظرات کاربران واکنش نشان دادند.

جف ژانگ، مدیر بخش هوش ابری شرکت علی‌بابا، در بیانیه انتشاریافته گفت که بیماری کرونا باعث شده است که شوک سختی به کسب‌وکارها و چرخه اقتصادی وارد شود. شرکت علی‌بابا نیز انتظار دارد که بودجه درنظر گرفته‌شده به بهبود شرایط و بازگشت به وضعیت عادی کسب و کارها کمک کند.

مقاله‌های مرتبط:

بخش سرویس ابری علی‌بابا کلاد با رشد چشمگیری همراه بوده است. درآمد حاصله از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ این سرویس نشان می‌دهد که سرویس ابری علی‌بالا کلاد با رشد ۶۲ درصدی توانسته درآمدی بالغ بر ۱۰/۷ میلیارد یوآن کسب کند. درواقع سرویس ابری غول چینی برای اولین‌بار توانسته در بازه زمانی سه‌ماهه به درآمدی بیش از ۱۰ میلیارد یوآن برسد.

غول چینی توانسته است ۴۶/۴ درصد از بازار سرویس‌های ابری کشور چین را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص دهد. در حال حاضر تقاضا برای سرویس‌های ابری علی‌بابا کلاد با رشد ۱۸ درصدی همراه است و این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌های سرویس علی‌بابا کلاد کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس رایانش ابری علی بابا از سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیارد دلاری برای توسعه زیرساخت‌های خود خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..