تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز نگرانی استاندار از وضعیت مازندران پس از طرح فاصله‌گذاری فیزیکی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران ؛ استاندار مازندران ضمن اعلام مطلب فوق و با اشاره به اینکه نباید کاهشی شدن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به عنوان شکست این ویروس تلقی شود، در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا با موضوع فاصله گذاری هوشمند که در ساختمان استانداری برگزار شد، گفت: خوشبختانه پیک نخست ویروس کرونا با همکاری همه عوامل اجرایی و مردم مدیریت شد و امیدواریم که با رعایت همگانی شیوع بیماری همچنان در روند کاهشی باقی بماند.
بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمار بستری‌های جدید در بیمارستان‌های استان طی ۲۴ منتهی به روز شنبه ۱۰۱ نفر بود در حالی که در این مدت ۱۱۸ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و آمار مجموع بستری‌ها در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل به ۵۶۰ نفر کاهش یافت.
نماینده عالی دولت در مازندران در این نشست با اشاره آغاز طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز گذشته افزود: بر اساس این طرح قرار شد واحدهای صنفی کم خطر و کم ریسک با اخذ تعهد و اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دریافت کد رهگیری به فعالیت بازگردند.
احمد حسین زادگان تاکید کرد: وضعیت نخستین روز کاهش محدودیت‌های طرح فاصله‌گذاری شرایط نگران کننده‌ای را ایجاد کرد که اگر تداوم داشته باشد آسیب‌های جدی هم به امنیت و سلامت مردم و هم به اقتصاد استان وارد خواهد آورد.
حسین زادگان با اشاره به اینکه شراط سخت اصناف و بازاریان برای دولت اهمیت دارد، افزود: اما اگر طبق وضعیت پیش آمده در روز گذشته ترددها و تجمعات عادی شود، هفته‌های نگران‌کننده را برای مازندران ایجاد می‌کند.
وی جلوگیری از ورود به پیک دوم شیوع ویروس کرونا را منوط به همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی و بازاریان عنوان کرد و گفت: مردم باید نسبت به ویروس کرونا با نگاه نگران و جدی رفتار کرده و از عادی انگاری خودداری کنند.
استاندار مازندران همچنین به نحوه فعالیت اصناف و بازاریان اشاره کرد و گفت: دریافت کد رهگیری سلامت به معنی رعایت نکات بهداشتی نیست و باید همه صنوف پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های سلامت را در واحدهای خود اجرایی کنند.
حسین زادگان به دستگاه‌های ناظر نیز دستور داد که دریافت کد رهگیری به معنای آغاز فعالیت واحدهای صنفی نیست و باید قبل از آغاز فعالیت پروتکل‌های بهداشتی را اجرا کنند.
وی همچنین بر تدابیر سخت‌گیرانه‌تر در نظارت و بازرسی بازار و صنوف تاکید کرد و گفت: به تمامی دستگاه‌های نظارتی تکلیف شده است که برخورد جدی با متخلفین سلامت انجام شود.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز نگرانی استاندار از وضعیت مازندران پس از طرح فاصله‌گذاری فیزیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..