تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقاومت عجیب دندان عقل در برابر فشار

مقاومت عجیب دندان عقل دربرابر فشاربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،دندان عقل یا آسیای سوم دندانی است که بین ۱۸ تا ۲۵ سالگی در دو فک انسان رشد کرده و در مجموع انسان ۴ دندان عقل در می‌آورد. این دندان گاهی وابسته به شرایط دهانی، دندانی و استخوانی هر فرد ممکن است در انواع نهفته، نیمه نهفته نیز رشد کند.

اغلب مردم به دلیل مشکلاتی که با رویش این دندان دارند از جمله قرار نگرفتن آن به طور منظم در کنار دیگر دندان‌ها در فک، پوسیدگی و ایجاد پوسیدگی در دندان‌های مجاور اقدام به کشیدن آن می‌کنند. اما این دندان از استحکام و قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده به طوری که قادر است در برابر ۲۸۰ کیلوگرم فشار نیز سالم بماند.

بیشتر بخوانید: هنرنمایی جالب مرد هندوستانی با شمع های روشن!

به تازگی ویدیویی از تحت فشار قراردادن این دندان در فضای مجازی منتشر شد که دندان عقل با تحمل فشار ۲۸۵ کیلوگرمی کوچک‌ترین آسیبی ندیده و کاملا سالم می‌ماند!

در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقاومت عجیب دندان عقل در برابر فشار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..