تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از بازگشایی سینماها

جدیدترین ابلاغیه وزارت بهداشت با هدف رعایت اصول ایمنی و فاصله گذاری برای بازگشایی و فعالیت صنوف محتلف باعث گمانه زنی‌هایی درباره بازگشایی سالن سینماها در برخی رسانه‌ها شد. این بیانیه که ساعتی بعد از سایت وزارت بهداشت حذف شد نکاتی را درباره بازگشایی سینماها و سالن‌های نمایش ارائه کرده بود.

سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد رییس شورای عالی اکران و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره بازگشایی سینماها با توجه به جدیدترین ابلاغیه وزارت بهداشت در خصوص نحوه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور مردم در سالن‌های سینما و تئاتر، گفت: دستور العملی برای بازگشایی سینماها نداریم و جدیدا جلسه‌ای با این هدف برگزار نشده است.

طباطبایی‌نژاد در خصوص زمان احتمالی بازگشایی سینماها بیان کرد: زمان احتمالی آن نیز مشخص نیست، چون تصمیمی گرفته نشده طبیعتا نمی‌توانم اطلاعاتی بدهم.

گفتنی است شیوع ویروس کرونا و خطرهای ناشی از آن، مدتی است بیشتر فعالیت‌ها را تعطیل کرده که سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از بازگشایی سینماها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..