تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست سیدمهرداد سیدمهدی به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن نیمه ماه شعبان و ولادت خجسته و با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج)، بسیاری از چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... این روز را به جوانان کشورمان تبریک گفتند.

در این میان سیدمهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما نیز به مناسبت این روز عزیز پستی را در حساب کاربری خود منتشر کرد. وی در پست منتشر شده قسمتی از دعای ندبه را قرار داد و نوشت: " مَتَىٰ نَنْتَقِعُ مِنْ عَذْبِ مائِكَ فَقَدْ طالَ الصَّدىٰ ؟ چه زمان از آب وصل خوشگوارت بهره‌مند می‌شویم؟( دعای ندبه) ".

گفتنی است وی همچنین در انتهای متن خود، هشتگی را با عنوان منجی موعود قرار داد.

در ادامه تصویر و متن پست منتشر شده توسط حساب کاربری سید مهرداد سید مهدی را مشاهده می‌کنید.

پست سیدمهرداد سیدمهدی به مناسبت نیمه شعبان

بیشتر بخوانید: چگونه با خانواده‌ای که عزیزشان را بر اثر کرونا از دست دادند، رفتار کنیم؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست سیدمهرداد سیدمهدی به مناسبت نیمه شعبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..