تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصویر ثبت شده توسط Surface Duo منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دستگاه Microsoft Surface Duo سال پیش در رویداد سرفیسِ مایکروسافت معرفی شد. می‌توان گفت که در واقع این دستگاه دیدگاه مایکروسافت برای عملکرد یک تلفن هوشمند دارای نمایشگر دوگانه به همراه لولای میانی را نشان می‌دهد.

اولین تصویر ثبت شده توسط Microsoft Surface Duo

امروز پانوس پانای، مدیر ارشد محصولات مایکروسافت اولین تصویر گرفته شده با Surface Duo را در اینستاگرام منتشر کرد. اگر ویدیوی محصول Surface Duo را به یاد بیاورید، هیچ دوربینی در قسمت بیرونی آن وجود ندارد، بنابراین ما معتقد هستیم که تصویر منتشر شده توسط دوربین داخلی/ سلفی گرفته شده است.

اولین تصویر ثبت شده توسط Surface Duo منتشر شد

پانای می‌گوید که این عکس توسط پسرش کاستاس در حالی که او از خانه کار می‌کرد، گرفته شده است. البته اینستاگرام مقدار قابل توجهی از فشرده سازی را روی تصویر اعمال کرده است و احتمالاً نورپردازی آن نیز چندان مناسب نیست، زیرا اگر کمی دقت کنید متوجه داخلی بودن محیط عکس‌برداری می‌شوید.

اطلاعات به دست آمده از تصویر منتشر شده سرفیس Duo

با توجه به شرایط موجود، به دست آوردن اطلاعات زیاد از کیفیت تصویر منتشر شده توسط وی کار سختی است. مطمئناً این عکس با رنگ‌های مناسب و دامنه پویا بد به نظر نمی‌رسد، اما هنگام دریافت نمونه‌های بیشتر، بهتر می‌توان کیفیت این دستگاه را قضاوت کرد. مایکروسافت به ما قول یک دوربین خوب در سطح جهانی را داده، در نتیجه اکنون برای قضاوت کردن زود است.

بیشتر بخوانید: آیا فناوری 5G عامل افزایش سرعت شیوع ویروس کرونا است؟!

اولین تصویر ثبت شده توسط Surface Duo منتشر شد

مایکروسافت هنوز تصمیم دارد Surface Duo را در ابتدای فصل خرید تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه کند. این حقیقت گزارشی را که در ماه فوریه منتشر شد و می‌گفت احتمالا مایکروسافت این دستگاه را زودتر عرضه می‌کند، ولی در دستگاه خود سخت‌افزار سال ۲۰۱۹ را می‌گذارد، رد می‌کند.

سرفیس Duo یک دستگاه با نمایشگر دوگانه است و دارای دو صفحه نمایش ۵.۶ اینچی دارد و از Surface Pen پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای سیستم‌عامل اندروید با پوشش مایکروسافت است، اما اکثر اطلاعات سخت افزار‌های آن هنوز تأیید نشده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصویر ثبت شده توسط Surface Duo منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..