تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با توجه به شرایط بحرانی در جهان نظام درماني ايران فوق العاده است

مدیرکل امور بین‌الملل مجلس در توئیتر منتشر کرد؛

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی در کشور شاهد روند افزایشی بهبودیافتگان مبتلا به کرونا هستیم که یکی از ویژگی‌های مثبت ایران در مدیریت و کنترل این بیماری را نشان می‌دهد، همچنین با تلاش‌ها و خدمت‌رسانی‌های نیروهای مردمی و جهادی به مردم و نظام سلامت نیز در تولید بسیاری از ملزومات بهداشتی خودکفا شده و نیازهای موجود، تا حد زیادی برطرف شده است، این در حالی است که در کشورهای مدعی قدرت و تمدن غربی، شاهد اقدامات ناپسندانه‌ای چون تصاحب اقلام بهداشتی دیگر کشورها هستیم.

به دنبال همین موضوعات، امیر عبدالهیان، مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی، توئیتی منتشر کرده و نوشت:

"‏کمک های ‎چین به ایران در مبارزه با ‎کرونا ویروس قابل تقدیر است. ‎آمريكا و برخی مدعیان تمدن ، بجای رفع تحریم، به تشدید تحریم و راهزني محموله های ماسک و کیت تشخیص کووید-۱۹ در جهان روی آورده اند. نظام درماني ايران فوق العاده است. به ‎مدافعان سلامت ايران افتخار می کنیم."‎

با توجه به شرایط بحرانی درجهان نظام درماني ايران فوق العاده است

بیشتر بخوانید: توضیح باشگاه خبرنگاران جوان درباره حواشی گزارش فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ صدا و سیما

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با توجه به شرایط بحرانی در جهان نظام درماني ايران فوق العاده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..