تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طوفانی با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت زابل را درهم نوردید

محسن حیدری اظهار داشت: باد شدید شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه زابل را به ۲ هزار متر کاهش داد و کیفیت هوای این شهر را ناسالم کرد.

وی ادامه داد: هم‌اینک قدری از سرعت وزش باد در این شهر کاسته شده و سرعت لحظه‌ای باد ۶۸ کیلومتر بر ساعت است که انتظار می‌رود از سرعت وزش باد کاسته شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در زهک از دیگر شهرهای شمالی استان نیز وزش باد شدید با سرعت ۷۹ کیلومتر بر ساعت موجب خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی به ۴ هزار متر شد.

وی ادامه داد: وزش باد سبب کاهش دمای هوای شهرهای شمالی استان شد به طوری که کمینه دمای زابل در صبح امروز ۶ درجه سلسیوس نسبت به روز گذشته سردتر شده است.

حیدری افزود: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از وزش باد همچنان تا بعدازظهر پنجشنبه در شمال و نوار شرقی استان ادامه دارد.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود کاهش دما صرفاً برای امروز باشد و از فردا مجدد روند افزایش دمای هوا آغاز شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از ورود موج ضعیف بارشی به استان خبر داد و عنوان کرد: از امروز تا جمعه در نیمه شمالی و برخی ارتفاعات شرقی استان شرایط برای رگبار پراکنده بهاری و رعدوبرق در بعدازظهرها و اوایل شب فراهم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طوفانی با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت زابل را درهم نوردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..