تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی ۲۵ مبتلای جدید به کرونا در خراسان جنوبی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی ؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ۴۴ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه، ۲۵ نمونه جوابشان مثبت شد که از این تعداد ۱۲ مورد افراد سرپایی و ۱۳ نفر هم از بیماران بستری در بیمارستان‌ها بودند.
دکتر مهدی زاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱ مورد فوتی در استان داشتیم که بدین ترتیب آمار کل فوتی استان همچنان ۳۵ نفر می باشد.
وی گفت: تاکنون از هزار و ۴۲۸ آزمایش انجام شده در استان، تست ۳۹۷ نفر مثبت شدند که از این تعداد ۳۱۸ بیمار ترخیص و ۴۴ نفر بستری شدند و ۳۵ نفر هم فوت کردند.
وی همچنین از غربالگری ۹۴.۹ درصد خانوارهای استان خبر داد و افزود: تاکنون تعداد ۲۲۷ هزار و ۹۹۴ خانواده استان توسط پرسنل بهداشتی و تعداد ۸۲ هزار و ۲۷۲ نفر نیز از طریق سامانه خوداظهاری غربالگری شدند.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی ۲۵ مبتلای جدید به کرونا در خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..