تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجازات آنی مرد زورگو در خیابان

مجازات آنی به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرد جوان زورگویی که اقدام به ضرب و شتم یک مرد سالخورده کرده بود مجازات عمل خود را فورا دریافت کرد. یک مرد جوان دیگر که شاهد درگیری این مرد زورگو با پیرمرد بود بلافاصله وارد عمل شد و او را مورد تنبیه قرار داد.

تصاویری که از دوربین مدار بسته تهیه شده است درگیری مرد زورگو با مرد سالخورده را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر این مرد که پیراهن مشکی بر تن دارد در حال پرتاب مشت به سمت صورت مرد سالخورده دیده می‌شود. در حالی که پیرمرد سالخورده در مقابل این مرد توانایی مقاومت ندارد و ضرابت مشت به سر و صورت او برخورد می‌کند ناگهان یک مرد جوان از راه رسیده و به جوان زورگو حمله ور می‌شود.

بیشتر بخوانید: حرکت استثنایی پلنگ برای شکار میمون!

در یکی دیگر از تصاویر منتشر شده در حالی که مرد زورگو پس از حمله مرد جوان در کف خیابان روی زمین افتاده دیده می‌شود. این تصویر مرد سالخورده و تعدادی از شاهدان عینی را که نظاره گر این صحنه هستند نشان می‌دهد.

مجازات آنی مرد زورگو در خیابان///

بنا به گفته شاهدان عینی پس از درگیری لفظی مرد زورگو با مرد سالخورده، این پیرمرد ساکی را که در دست داشت به سمت صورت این جوان پرتاب کرد. در ادامه مرد زورگو با چند ضربه مشت به سمت پیرمرد حمله ور شد. در این لحظه بود که یک جوان ورزشکار از راه رسید و با حمله به جوان زورگو او را نقش بر زمین کرد. هنوز علت درگیری فیزیکی اولیه مشخص نشده است. این تصاویر اولین بار در فیسبوک منتشر شد. محل وقوع این درگیری یکی از خیابان‌های شهر " روزاریو" واقع در استان سانتافه در شمال شرقی آرژانتین بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجازات آنی مرد زورگو در خیابان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..