تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی‌های اینستاگرامی پرسپولیسی‌ها/زن ذلیل‌ترین بازیکن قرمزها کیست؟

این روزها بازار لایوهای اینستاگرامی بین بازیکنان فوتبال حسابی داغ است. امروز هم شجاع خلیل‌زاده به همراه دو هم‌تیمی خود سیامک نعمتی و مهدی و شیری لایو اینستاگرامی داشت و شوخی‌های جالب بینشان وجود داشت.

خلیل‌زاده به نعمتی می‌گفت که بسیار زن‌ذلیل است و نعمتی هم بدون این‌که مقاومت کند این موضوع را تایید کرد و پذیرفت. نعمتی به شجاع گفت در این چند روز که در خانه هستم انقدر ظرف شستم که دستانم از کار افتاده و پوستش رفته است. ظاهرا قرنطینه باعث شده بازیکنان پرسپولیس در آشپزی هم حسابی مهارت پیدا کنند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی‌های اینستاگرامی پرسپولیسی‌ها/زن ذلیل‌ترین بازیکن قرمزها کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..