تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزهای بد آمریکا و انگلیس؛ شمار مبتلایان به یک‌ونیم‌میلیون نزدیک شد

به گزارش خبرآنلاین، آمریکا که همچنان در صدر جدول بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارد رکورد فوتی‌های کرونایی خود را شکست. دیلی میل گزارش داد: در 24 ساعت گذشته تعداد 1890 آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشتند که این رقم رکورد محسوب می‌شود.تاکنون از مجموع 400540 مبتلای آمریکایی، 12908 تن جان باخته‌اند. نیویورک از ایالت هایی است که بیشترین تعداد مبتلایان و جان باختگان را به خود اختصاص داده است و مقام های آمریکایی نیز نسبت به وخیم تر شدن این ایالت هشدار داده اند.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در تصاویر زیر تا لحظه نگارش این گزارش مشاهد می کنید، این آمار دقیقه ای به روز می شود.

با رکورد جدید مرگ 936 نفر در انگلیس در اثر ابتلا به ویروس کرونا، شمار کلی قربانیان این بیماری به 7172 نفر رسید. به نوشته روزنامه میرر با این حساب شمار کلی افراد جان باخته بر اثر ابتلا به بیماری «کووید-۱۹» در انگلیس به ۷۱۷۲ نفر رسید.از میان این قربانیان که بین ۳۵ تا ۹۶ سال سن داشته‌اند، ۴۶ نفر فاقد هیچ گونه بیماری زمینه‌ای اعلام شدند.«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس نیز که به کووید-۱۹ مبتلا شده است برای دومین روز پیاپی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان به سر می‌برد.با این حال دفتر نخست وزیری انگلیس چهارشنبه بعد ازظهر از مطلوب بودن نسبی وضعیت سلامتی جانسون در نبرد با ویروس کرونای جدید خبر داد.با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس، پلیس لندن قوانین قرنطینه را به طور سفت و سخت‌تری اعمال کرده و با تعداد زیادی از خاطیان برخورد کرده است.

اما اسپانیا نیز از جمله کشورهایی است که تعداد تلفاتش بالا بوده است. ظرف روز گذشته این کشور 628 کشته داشته است تا مجموع کشته شدگان به بیش از 14هزار و ششصد و مبتلایان نیز به بیش از 146هزار و هشتصد تن برسد. این کشور در میان کشورهای اروپایی بدترین وضعیت را از لحاظ تعداد مبتلایان و کشته شدگان دارد. به گزارش بلومبرگ پدرو سانچز نخست وزیر این کشور نیز قرار است با اجازه و تایید پارلمان وضعیت اضطراری را تا 25 آپریل در دیگر شهرها اعلام کند. نمودار زیر میزان رشد مبتلایان در این کشور از ماه گذشته میلادی تا به امروز را نشان می دهد.

به گزارش الجزیره ایتالیا نیز که با وخامت اوضاع روبروست برای ورود به فاز دوم شیوه آماده می شود. از طرفی با ثبت کمترین شمار مبتلایان جدید به کووید-۱۹ در ایتالیا از تاریخ ۱۳ مارس، مقامات این کشور قصد دارند برخی محدودیت‌ها و اقدامات کنترلی را در هفته‌های پیش‌ِرو کاهش دهند.به گفته مقامات ایتالیا، سرانجام شمار مبتلایان جدید در این کشور رو به کاهش رفته است اما همچنان باید احتیاط را رعایت کرد.جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در حال رایزنی با متخصصان و مشاوران پزشکی است تا در مورد تسهیل وضعیت قرنطینه سراسری این کشور که تقریباً تمامی کسب‌وکارها را حداقل تا تاریخ ۱۳ آوریل متوقف کرده، تصمیم‌گیری کند.به گفته مقامات این کشور، کسب‌وکارها و تجارت‌های مربوط به بخش کشاورزی و بهداشتی و شرکت‌های تجهیزات مکانیکی مرتبط با آن‌ها می‌توانند در اواسط آوریل بازگشایی شوند.

به گزارش آناتولی مرکز مدیریت بحران بلژیک نیز در بیانیه ای اعلام کرد: تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونای جدید به 23 هزار 403 نفر و شمار قربانیان آن نیز به 3240 تن رسیده است.در این بیانیه همچنین آمده است: «از دیروز تاکنون 487 فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده اند. طی 24 ساعت گذشته 205 تن دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند».

اما در روسیه  «ولادیمیر پوتین»  به انجام اقداماتی برای حمایت از تجار و شاغلان  این کشور در بحبوحه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد.  پوتین گفت که به دلیل پیامدهای مخرب بالقوه، نمیتوان فعالیتهای اقتصادی در این کشور را متوقف کرد. به نوشته رویترز، ولادیمیر پوتین افزود که روسیه در نبرد با ویروس کرونا دو تا سه هفته حساس را پیش رو دارد.

در همین حال از امارات نیز خبر می رسد که این کشور که 283 تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند. به گزارش عرب بیزینس، تعداد کشته شدگان نیز به 12تن رسیده است. شمار کلی مبتلایان در این کشور به 2659 تن رسیده است. مرکز مبارزه با شیوع ویروس «کووید۱۹» در روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد طی بیست‌ وچهار ساعت گذشته بیش از ۱۱۷۵ مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه گزارش شده است. به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین ۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به ۸۶۷۲ نفر و تعداد کل جان باختگان به ۶۳ تن افزایش پیدا کرد. 

لازم به ذکر است که سایت ورد اُ میترز آمار لحظه ای مبتلایان و کشته شدگان را به تفکیک به روز رسانی می کند که برای اطلاع از جزئیات بیشتر  ایـــنــــجـــــا  کلیک کنید.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزهای بد آمریکا و انگلیس؛ شمار مبتلایان به یک‌ونیم‌میلیون نزدیک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..