تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Uber v4.288 برنامه جی پی اس شهری برای اندروید

دانلود Uber v4.288 برنامه جی پی اس شهری برای اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  نرم افزار Uber یک ابزار مسیریاب برای ورزش های خارج از منزل مانند پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری در کوهستان، قایقرانی است. از آنجایی که این نرم افزار نیازی به استفاده از شبکه اینترنت ندارد، کارایی بالایی دارد و استفاده از آن نیز آسان است. در این نرم افزار ایستگاه های بین راه و سیاهه های مسیر در زمینه ثبت می شود و می توانید بعدا در Google Earth مشاهده کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Uber v4.288 برنامه جی پی اس شهری برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..