تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور درگذشت جانباز و پدر شهیدان جلالی را تسلیت گفت

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جانباز سرافراز مرحوم حاج کاظم جلالی، پدر شهیدان والامقام فیصل، ناجی و فرزانه جلالی موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت در کنار همسر جانبازش، سال ها فراق فرزندانش را در کمال اخلاص تحمل کرد و نام نیکی از خود در فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهید پرور استان خوزستان تسلیت می گویم و برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

                     حسن روحانی        

               رئیس جمهوری اسلامی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور درگذشت جانباز و پدر شهیدان جلالی را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..