تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار اولین عکس گرفته‌شده با دوربین Surface Duo

دوربین گوشی Surface Duo از روز اول معرفی این محصول، در کانون توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد حوزه‌ی تکنولوژی را گیج کرده است؛ زیرا طبق اطلاعات منتشرشده‌ی قبلی این دستگاه، تنها یک حسگر داخلی برای عکاسی دارد. سرفیس دوئو، گوشی هوشمند تاشو مایکروسافت، اولین‌بار سال گذشته و در رویداد سرفیس مایکروسافت معرفی شد. این گجت چشم‌انداز ردموندی‌ها از گوشی‌های هوشمند آینده با نمایشگر دوگانه‌ی تاشو است.

مقاله‌ی مرتبط:

پانوس پانای، مدیر ارشد مایکروسافت، امروز اولین عکس ثبت‌شده با Surface Duo را در حساب اینستاگرام خود به‌اشتراک گذاشت. اگر ویدئو معرفی سرفیس Duo را به‌خاطر داشته باشید، این دستگاه دوربینی در قاب خارجی خود نداشت؛ بنابراین، با اطمینان می‌توان گفت عکس گرفته‌شده با دوربین سلفی ثبت شده است.

سرفیس دوئو / Surface Duo

پانای در توضیح عکس نوشته است عکس را پسرش، کاستاس، از او گرفته است؛ البته اینستاگرام عکس‌ها را تا حد زیادی فشرده می‌کند و احتمالا ازآنجاکه عکس در خانه ثبت‌ شده، نوردهی خیلی مناسب و اصولی نبوده است.

سرفیس دوئو / Surface Duo

باتوجه‌به شرایط موجود عکاسی، خیلی نمی‌توان درباره‌ی کیفیت عکس وارد جزئیات شد؛ اما عکس به‌اشتراک گذاشته‌شده به‌هیچ‌عنوان بی‌کیفیت به‌نظر نمی‌رسد و دامنه‌ی دینامیک نسبتا مطلوب و رنگ‌های مناسبی از خود ارائه می‌دهد. با‌این‌حال، باید منتظر ماند تا در آینده با نمونه‌های بهتری دوربین این دستگاه هوشمند را ارزیابی کنیم که به‌ادعای مایکروسافت دوربینی فوق‌العاده است. البته باید یادآور شد اساس طراحی این گجت برمبنای عکاسی نبوده و بیشتر کارایی‌های دیگر مدنظر طراحان بوده است.

سرفیس دوئو / Surface Duo

مقاله‌های مرتبط:

مایکروسافت همچنان قصد دارد گوشی هوشمند سرفیس دوئو را در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند و احتمال ارائه‌ی این محصول با سخت‌افزار سال ۲۰۱۹ و زودتر از موعد مقرر به‌شدت تکذیب شده است.

گوشی Surface Duo محصولی با نمایشگر دوگانه است که هرکدام از نمایشگرها ۵/۶ اینچی است و از Surface Pen پشتیبانی خواهد کرد. سیستم‌عامل دستگاه نسخه‌ی دارای پوسته‌ی مایکروسافت از اندروید خواهد بود. باوجوداین، هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی سخت‌افزار دستگاه به بیرون درز نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار اولین عکس گرفته‌شده با دوربین Surface Duo»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..