تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات: برای بهبود کیفیت اینترنت، تست سرعت نت‌سنج‌پلاس را انجام دهید

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در حساب اینستاگرام خود از مردم خواست که با مراجعه به سایت NetSanjPlus.Ir ضمن اطلاع از سرعت اینترنت سایر افرادی که در یک منطقه زندگی می‌کنند، تست سرعت خود را نیز ثبت کنند. به‌گفته‌ی او، انجام این کار به ارزیابی سریع و شفاف اپراتورها کمک کرده و منجر به بهبود کیفیت اینترنت می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی خود نوشت سیستم‌های فنی کنترل کیفیت خدمات اینترنت، وضعیت شبکه را «مناسب» ارزیابی می‌کنند، اما در علم شبکه، تجربه‌ی کاربر از همه‌ی شاخص‌های ارزیابی فنی مهم‌تر است. به‌گفته‌ی او، وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای ارتقای شبکه انجام داده است و حال به ارزیابی دقیق مبتنی بر تجربه‌ی کاربران نیاز دارد تا بتواند نسبت به حل سریع مشکلات اقدام کند.

آذری‌جهرمی در ادامه گفت که به‌دلیل محدودیت‌هایی مانند کمبود وقت و همچنین پروتکل‌های بهداشتی نمی‌توان در زمان کوتاه به همه‌ی شهرها و محلات برای ثبت تجربه‌ی کاربران سر زد؛ بنابراین از کاربران خواسته می‌شود که با مراجعه به سایت NetSanjPlus.Ir تست سرعت خود را ثبت کنند. کاربران با استفاده از این سامانه می‌توانند از سرعت اینترنت سایر افرادی که در منطقه‌ی آن‌ها زندگی می‌کنند مطلع شوند و همچنین اپراتور خود را به‌طور شفاف و سریع ارزیابی کنند.

در ویدئویی که در ادامه آورده شده نحوه‌ی ثبت سرعت در سامانه‌ی نت سنج پلاس آموزش داده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات: برای بهبود کیفیت اینترنت، تست سرعت نت‌سنج‌پلاس را انجام دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..