تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ زیبای «خورشید» به مناسبت میلاد امام زمان (عج)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کم کم به روز‌ و شبی نزدیک می‌شویم که نوید آن را پروانه‌ای زیبا به دختر پادشاه روم «ملیکا» داد و او را از عیش و ناز قصر رومی به خانه امام حسن عسگری (ع) در بغداد کشاند. شاهزاده‌ای رومی که فرزندشان تاج سر امامت هستند و ولایتشان تا ابد بر سر ما مستدام است. 

همزمان با فرارسیدن نیمه ماه شعبان و ولادت خجسته و با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) نماهنگ «خورشید»، اجرای خیابانی سرود به مناسبت جشن نیمه شعبان در فضای مجازی منتشر شد. 

این سرود و اجرای خیابانی به همت هیئت فدائیان حضرت زینب (س) تهران و مسجد الشهدا و موسسه «سیدا» و «وصال» با حمایت از کمپین جهانی «اجتماع قلب‌ها» تولید شده است.

بیشتر بخوانید: کارهایی که نوجوانان می‌توانند با انجام آن امام زمان (عج) را خوشحال کنند

شما در ادامه می‌توانید اجرای زیبای نوجوانان کشورمان را در وصف منجی بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) را مشاهده و دریافت کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ زیبای «خورشید» به مناسبت میلاد امام زمان (عج)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..