تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهای رسمی گوشی رینو 2 Ace اوپو فاش شد

اوپو پیش‌تر به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که قصد دارد روز ۱۳ آوریل ۲۰۲۰ (۲۵ فروردین ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی آنلاین به‌صورت رسمی از گوشی رینو ایس ۲ (Oppo Reno Ace 2) پرده‌برداری کند. به‌لطف فهرست شدن این گوشی در TENAA، بسیاری از مشخصات آن فاش شده‌اند و تقریبا می‌دانیم که قرار است با چه دستگاهی سر و کار داشته باشیم. براساس اطلاعات فاش‌شده، اوپو رینو Ace 2 قرار است دارای فناوری شارژ سریع ۶۵ وات موسوم‌به Super VOOC 2.0 باشد که پیش‌تر شاهد استفاده از آن در مدل اولیه‌ی گوشی (رینو ایس) بودیم. بااین‌حال مدل جدید قرار است برخلاف مدل اولیه، از شارژ سریع بی‌سیم ۴۰ وات نیز پشتیبانی کند.

اوپو رینو ایس 2 / Oppo Reno Ace 2

ساعاتی پیش شاهد فهرست شدن گوشی رینو ایس ۲ در فروشگاه JD.com بودیم. در صفحه‌ی ویژه‌ی رینو ایس ۲ در فروشگاه موردبحث، رندرهای رسمی این گوشی نیز آپلود شده‌اند تا با ظاهر نهایی آن به‌خوبی آشنا شویم. در رندرهای اوپو رینو ایس ۲ شاهد حداقل دو رنگ‌بندی برای آن هستیم. همچنین در بخش توضیحات محصول در فروشگاه JD.com، سه نوع حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای آن اعلام شده‌ است.

رینو ایس ۲ قرار است برای پردازش کارهای مختلف به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام متکی باشد؛ بهره‌مندی رینو ایس ۲ از تراشه‌ی یادشده به‌معنی پشتیبانی این گوشی از شبکه‌ی 5G است. ظاهرا چینی‌ها قصد دارند گوشی جدید خود را در سه مدل روانه‌ی بازار کنند: ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا ۱۲ گیگابایت رم به‌همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی. تاکنون هیچ‌گونه جزئيات رسمی درمورد دوربین اوپو رینو ایس ۲ منتشر نشده است، اما در رندرها می‌بینیم که این گوشی در پنل پشتی میزبان مجموعه‌دوربین چهارگانه به‌فرم دایره‌ای است. همچنین در بخش بالایی نمایشگر، حفره‌ای کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد.

اوپو رینو ایس 2 / Oppo Reno Ace 2

اطلاعات فاش‌شده از سوی TENAA نشان می‌دهند در مجموعه‌دوربین اوپو رینو ایس ۲، حسگری ۴۸ مگاپیکسلی قرار است در نقش دوربین اصلی فعالیت کند. افزون بر این دوربین، دوربین ثانویه را داریم که از حسگری ۸ مگاپیکسلی (و احتمالا لنز فوق عریض) بهره‌مند خواهد بود. دو دوربین دیگر حسگری ۲ مگاپیکسلی دارند که یکی از آن‌ها از لنز ماکرو بهره می‌برد و از دوربین دیگر به‌منظور تشخیص عمیق صحنه‌ها استفاده می‌شود.

مهم‌ترین جزئياتی که هنوز درمورد آن‌ها چیزی نشنیده‌ایم، تاریخ عرضه و قیمت نهایی اوپو رینو ایس ۲ است. ناگفته نماند مدل اولیه‌ی این گوشی با قیمت پایه‌ی ۴۲۲ دلار در دسترس قرار گرفت و قدرتمندترین مدل آن، ۵۳۴ دلار قیمت داشت. بااین‌حال گوشی موردبحث تنها در بازار چین عرضه شد. احتمالا اوپو این بار بخواهد رینو ایس ۲ را برای بازارهای بین‌المللی نیز در دسترس قرار دهد.

اوپو رینو ایس 2 / Oppo Reno Ace 2

 دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد رندرهای رسمی اوپو رینو ایس ۲ چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهای رسمی گوشی رینو 2 Ace اوپو فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..