تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر طبق اطلاعات منتشر شده اخیر، به نظر می‌آید که شرکت بزرگ کره‌ای، سامسونگ قصد دارد تا بر روی دستگاه‌های Samsung Tab S6 فعالیت کند و جانشینی برای آن‌ها با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر تولید کند.

جزئیات منتشر شده درباره جایگزین‌های Samsung Tab S6

دو مدل جدید در نظر گرفته شده با اندازه‌های ۱۱ و ۱۲.۴ اینچ هم اکنون در مرحله توسعه و ساخت قرار دارند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده هر کدام از این دستگاه‌ها در دو مدل با وای‌فای و اینترنت همراه عرضه خواهند شد. این دو مدل جدید قرار است با پرورش و ارتقای دوربین‌ها، باطری و پردازنده نسبت به اجداد خود برخوردار شوند. همچنین گفته شده که این دستگاه‌ها قرار است از پیشرفتی در قابلیت شارژ سریع برخوردار شوند و سرعت شارژی بالاتر از ۱۵ وات را پذیرا شوند.

در ادامه نیز انتظار می‌رود جایگزین‌های مدل S6 از سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری One و یا نمونه‌ای تازه‌تر برخوردار شوند. گفتنی است تبلت‌های S6 خود به تازگی از بروزرسانی در رابط کاربری برخوردار شده‌اند. شرکت سامسونگ در واقع یکی از معدود کارخانه‌های دنیای فناوری است که همواره پرچمدارانی از تبلت‌ها را به صورت پیوسته ورد بازار جهانی می‌کند. با توجه به افزایش اندازه صفحه نمایش‌ها در مدل جدید، حالا می‌شود تا این تبلت‌ها را به راحتی با iPad Pro یازده و تقریبا سیزده اینچی مقایسه کرد.

اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6

سامسونگ توانست با تولید و عرضه مدل‌های Samsung Tab S6 تجربه بسیار خوبی از یک تبلت اندرویدی را به طرفداران خود ارائه دهد. همچنین با وجود Samsung Dex کاربران توانستد به راحتی یک جایگزین برای رایانه‌های قدیمی را پیدا کنند. این ویژگی یک رابط کاربری آشنا از محیط رایانه‌ها را به کاربران خود پیشنهاد می‌کند که در صورت همراهی کیبورد و ماوس می‌تواند به جایگزین مناسبی برای کامپیوتر‌ها تبدیل شود. این دستگاه قادر است به راحتی فعالیت‌هایی همانند نوشتن گزارش‌ها و مقالات، ویرایش تصاویر و همچنین ویدیو‌های با حجم کم را در خود پردازش کند. گفتنی است این مدل‌ها به احتمال زیاد Samsung Tab S7 ناو خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: آیا فناوری 5G عامل افزایش سرعت شیوع ویروس کرونا است؟!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..