تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست وزیر ارتباطات از مردم برای ارتقای کیفیت اینترنت کشور

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار ویدیوئی از همکاران خود در مرکز ارزیابی اینترنت کشور، از مردم خواست تا نظرات خودشان را در راستای ارتقای سطح کیفی اینترنت کشور، در سامانه نت سنج پلاس ثبت کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"ما رو در بهبود کیفیت اینترنت مورد استفاده‌ی خودتون، یاری می‌کنید؟

امروز، سیستم‌های فنی کنترل کیفیت خدمات اینترنت، وضعیت شبکه رو «مناسب» ارزیابی میکنه، اما در علم شبکه، همیشه تجربه‌ی کاربر رو از همه‌ی شاخص‌های ارزیابی فنی مهم‌تر می‌دونند.
ما با تمام توانمون تلاش کردیم تا شبکه رو ارتقا بدیم و الان باید یک ارزیابی دقیق مبتنی بر تجربه‌ی شما داشته باشیم تا با اولویت بندی، سریعا سراغ حل اشکالات باقیمانده بریم.
زمان کم هست و پروتکل‌های بهداشتی هم برخی از محدودیت‌ها رو برای ما ایجاد کرده، بنابراین نمیتونیم در زمان کوتاه به همه‌ی شهر‌ها و محلات سر بزنیم و تجربه‌ی کاربر رو ثبت کنیم.

از شما میخوام به ما کمک کنید و همانطوری که این همکارمون راهنمایی میکنه، به سایت NetSanjPlus.Ir سر بزنید و تست سرعت خودتون رو ثبت کنید. میتونید سرعت سایر افرادی که در منطقه‌ی شما تست انجام دادند هم ببینید و اپراتور خودتون رو ارزیابی کنید. شفاف و سریع

لطفا این درخواست دوستانه رو به دیگران هم اطلاع بدید (می‌تونید همین پست رو به اشتراک بگذارید) تا ما بتونیم بهتر به شما خدمت رسانی کنیم و کیفیت بهتری رو براتون فراهم کنیم.
دوستدار شما، محمدجواد"

درخواست وزیر ارتباطات از مردم برای ارتقای کیفیت اینترنت کشور

بیشتر بخوانید: «نت‌سنج پلاس» نظارت عمومی بر کیفیت خدمات اپراتور‌هاست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست وزیر ارتباطات از مردم برای ارتقای کیفیت اینترنت کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..