تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند لیتر بنزین در کارت‌های سوخت قابل ذخیره‌سازی است؟

به گزارش خبرآنلاین، در حال حاضر ۳۶۰ لیتر بنزین در کارت‌های سوخت قابل ذخیره سازی است اما به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تردد مردم در سطح شهرها با کاهش قابل توجه روبرو شده و میزان مصرف بنزین به محدوده ۴۰ میلیون لیتر رسیده است. 

بنزین

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفته است: سقف ذخیره‌سازی سوخت در کارت‌های هوشمند ۶ ماه (معادل ۳۶۰ لیتر) است، اما با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم خودداری از ترددهای غیرضروری بین‌شهری و درون‌شهری، در صورت اتخاذ تصمیم‌های جدید این امکان وجود دارد که سقف ذخیره‌سازی در کارت‌های سوخت شخصی افزایش یابد.

 مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند لیتر بنزین در کارت‌های سوخت قابل ذخیره‌سازی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..