تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




AMD توزیع نرم‌افزار StoreMI را متوقف کرد

اخبار غول‌های سخت‌افزاری در روزها و هفته‌های اخیر با سرعت زیادی منتشر می‌شود. AMD البته در کنار هیاهویی که با محصولات جدید در بازار به پا کرد، در سکوت خبری یکی از پروژه‌های نرم‌افزاری خود را به حالت تعویق درآورد. آن‌ها از ابتدای ماه جاری میلادی، توسعه‌ی نرم‌افزار StoreMI را متوقف کرده‌اند. پروژه‌ی مذکور که در سال ۲۰۱۸ و باهدف واکنش به پروژه‌ی Fusion Drive اپل شروع شد، برنامه‌ای بود که ادغام درایوهای ذخیره‌سازی SSD و HDD را در یک کامپیوتر ممکن می‌کرد. درواقع با این نوع از برنامه‌ها می‌توان چند نوع درایو ذخیره‌سازی را به‌صورت یک درایو منطقی واحد، مدیریت کرد. به‌هرحال ظاهرا AMD تصمیم به حرکت در مسیری جدید برای برنامه‌های درایو هیبریدی گرفته است. آن‌ها توسعه‌ی نرم‌افزار را با هدف ورود به پروژه‌ای دیگر و توسعه‌ی راهکاری دیگر در فصل کنونی متوقف کردند.

مقاله‌های مرتبط:

تغییر برنامه‌های AMD در توسعه‌ی نرم‌افزار، ظاهرا ماه گذشته در وب‌سایت شرکت اعلام شده است، اما رسانه‌ها به‌تازگی متوجه آن شده‌اند. تیم قرمز اعلام کرده بود که توسعه و توزیع نرم‌افزار StoreMI را متوقف می‌کند. نرم‌افزار کنونی به فعالیت ادامه می‌دهد، اما از تاریخ ۳۱‍ مارس، شرکت دیگر هیچ نسخه‌ی جدیدی را توسعه نداد و پشتیبانی هم برای نسخه‌های جدید ارائه نمی‌شود.

تغییر مسیر سریعی که AMD در نرم‌افزار هیبریدی خود ایجاد کرد،‌ در میان تولیدکننده‌های پردازنده‌ی مرکزی آن‌چنان مرسوم نیست. البته باتوجه به وضعیت پیشین نرم‌افزار StoreMI، می‌توان تصمیم تیم قرمز را منطقی دانست. StoreMI حاصل ارتباط دو شرک AMD و Enmotus بود. شرکت مذکور، یک توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزازی است که قبلا راهکاری مشابه به‌نام FuzeDrive توسعه داده بود. AMD قبلا نرم‌افزار FuzeDrive را به مشتریان خود پیشنهاد می‌داد. اگرچه رخدادهای اخیر شبیه به مشکلی داخلی برای AMD هستند، اما ظاهرا شرکت تصمیم دارد تا در رابطه‌ی خود با Enmotus بازنگری کند. احتمالا بازنگری به این معنی خواهد بود که AMD دیگر اجازه و امکان توزیع نرم‌افزار StoreMI را ندارد.

AMD StoreMI

همان‌طور که گفته شد، AMD در اطلاعیه پیرامون نرم‌افزار تأکید کرد که به‌دنبال راهکار جایگزین با توسعه‌ی داخلی است و احتمالا در فصل جاری منتشر می‌شود. همین تأکید AMD بر استفاده از منابع داخلی نشان می‌دهد هر راهکار جدید شرکت برای نرم‌افزار هیبریدی، دیگر به‌صورت کسب مجوز انتشار از شرکت‌های متفرقه نخواهد بود و تیم‌های توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزاری داخل AMD، به‌تنهایی وظیفه‌ی آماده‌سازی راهکار جدید را برعهده خواهند داشت. درواقع AMD تصمیم دارد کارها را از ابتدا شروع کند. البته احتمالا این روند توسعه، حاصل بهتر و کارآمدتری خواهد داشت؛ چون AMD راهکارش را با بازدهی بالاتر برای سخت‌افزارهایش توسعه می‌دهد و چالش‌های StoreMI را نخواهد داشت. StoreMI تنها امکان پارتیشن‌بندی تا ۲۵۶ گیگابایت را ممکن می‌کرد تا نرم‌افزار تجاری Enmotu تحت تأثیر قرار نگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «AMD توزیع نرم‌افزار StoreMI را متوقف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..