تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۳۰ طرح اجتماع محور

بر این اساس بانک پارسیان با امضای تفاهم نامه ای میان صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان و بنیاد برکت، برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی اقدام کرد.

مبلغ این تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی ۳۰۰۰ میلیارد ریال بوده که به ۳۰ هزار طرح اجتماع محور معرفی شده از سوی بنیاد برکت اختصاص یافت.  

طرح های مردمی

همچنین بانک پارسیان برای رفع نیاز کشور و حمایت از تولید کشاورزان داخلی برای خرید گندم تضمینی  به شرکت بازرگانی دولتی ایران ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرد.

این بانک برای توسعه و تکمیل طرح های منطقه آزاد اروند نیز تسهیلاتی را تا سقف ۴.۰۰۰ میلیارد ریال اختصاص داد.

از سوی دیگر بانک پارسیان با اختصاص مبلغ ۱.۵۰۰ میلیارد ریال در طرح نصب دوربین های حمل و نقل جاده ای با شرکت گسترش الکترونیک مبین مشارکت کرد تا گامی برای ایمنی حمل و نقل  و افزایش سرعت انتقال جاده ای کالا برداشته باشد.

۲۱۲۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۳۰ طرح اجتماع محور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..