تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نروژ مدعی کنترل شیوع کرونا شد

 «بنت هوئیی» وزیر بهداشت نروژ اعلام کرد که همه گیری کرونا در این کشور تحت کنترل در آمده است.

وی با اشاره به نرخ پایین انتقال ویروس کرونا در این کشور گفت که نرخ انتقال ویروس کرونا از فرد مبتلا به افراد دیگر در نروژ ۰.۷ است و تلاش دولت این است که این میزان را تا حد ممکن کاهش دهد.

دولت نروژ روز چهارشنبه تصمیم گرفت که محدودیت‌ها در این کشور از جمله بسته ماندن مدارس و مهد کودک‌ها را پس از نیمه آوریل (۲۷ فروردین) نیز تمدید کند.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در نروژ ۵ هزار و ۷۶۰ نفر بوده که از این تعداد ۷۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین از مجموع مبتلایان به کرونا در نروژ تنها ۸۳ نفر در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۹۰ هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۷۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نروژ مدعی کنترل شیوع کرونا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..