تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان شهید سلیمانی درباره انتخاب مسیر درست زندگی‌

سخنان شهید سلیمانی درباره انتخاب مسیر درست زندگی‌به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدیویی از توصیه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد که این شهید درباره انتخاب راه درست در زندگی سخن می‌گوید.

بر اساس گفته‌های شهید سلیمانی، همه افراد روی زمین در هر مقام و موقعیتی که باشند در آخر به کام مرگ کشانده می‌شوند و دنیا را ترک می‌کنند، اما چیزی که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چگونه انتخاب کردن مسیر زندگی و پیش برد آن در طول عمر است.

بیشتر بخوانید: شرط عبور از بحران در بیانات سپهبد قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب‌

گفتنی است؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳ دی ماه با دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، توسط بالگرد‌های آمریکایی بر اثر حمله تروریستی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در ادامه ویدیوی سخنان این شهید را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان شهید سلیمانی درباره انتخاب مسیر درست زندگی‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..