تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هادی نیکدل سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش ایوان کی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان هادی نیکدل به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش ایوانکی معرفی شد. در جلسه ای که بدین منظور در بخشداری ایوانکی و با حضور کلیچ بخشدار ایوانکی ، محسنی سرپرست ورزش و جوانان شهرستان گرمسار و نیکدل مسئول جدید نمایندگی بخش ایوانکی برگزار شد ، هادی نیکدل به عنوان مسئول جدید نمایندگی ورزش و جوانان بخش ایوانکی معرفی شد.

در این جلسه کلیچ بخشدار ایوانکی ضمن تبریک سال نو با معرفی ظرفیت های موجود در بخش ایوانکی از نیکدل خواست، با توجه به این ظرفیت ها و بهره گیری از تمامی پتانسیل‌های موجود در بخش اقدام به برنامه ریزی جهت تحول ورزشی این بخش بزرگ نموده و از تمامی ورزشکاران پیشکسوتان و هیئت های ورزشی ایوانکی در راستای پیشبرد اهداف پیش بینی شده اقدام کند. وی در پایان صحبت های خود آرزوی موفقیت برای این مسئول جوان در امر تحول ورزش و همچنین قهرمان پروری در کنار فرهنگ سازی ورزش در بخش ایوانکی کرد.

در پایان هادی نیکدل به همراه محسنی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار با حضور در محل نمایندگی ورزش و جوانان بخش ایوانکی ضمن برگزاری جلسه با کارکنان این نمایندگی نخستین روز کاری خود را به عنوان مسئول در این بخش اغاز کرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هادی نیکدل سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش ایوان کی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..