تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش پایش حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری بر انواع پسماندها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  شهرام احمدی با ذکر اینکه دستکش، ماسک و دستمال کاغذی‌های رها شده می‌توانند ناقل ویروس کرونا باشند، تأکید کرد: با رها کردن این زباله‌های غیر بهداشتی، خاک و آب‌های جاری سطح شهر آلوده شده و تبعات جبران‌ناپذیری را به‌همراه خواهد داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان عنوان کرد: با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا این دستگاه‌ نظارت بیشتر و جدی تری نسبت به دفن اصولی و بهداشتی پسماندهای خانگی و بیمارستانی دارد و با پایش های مستمر در سطح استان از گسترش این ویروس خطرناک جلوگیری می کند.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه افزایش استفاده از این اقلام پلاستیکی و تأثیرات مخربی که دارند نگران کننده است، تصریح کرد: گذر از این بحران نیازمند رعایت موارد بهداشتی بوده و ممانعت از گسترش ویروس به وسیله دفع بهداشتی این اقلام یکی از این الزامات است.
 

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش پایش حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری بر انواع پسماندها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..