تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون با پلتفرم ابری Tempo به صنعت بازی می‌آید

پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته، نیویورک‌تایمز گزارش داد آمازون دو بازی ابری برای انتشار در ماه مه آماده کرده که قرار است این دو بازی روی پلتفرم بازی ابری آمازون Project Tempo منتشر شود. یکی از بازی‌ها در سبک تیراندازی و علمی‌تخیلی با نام Crucible و دیگری در سبک بازی چندنفره‌ با نام New World طراحی شده است. این بازی‌ها بخشی از سرمایه‌گذاری بسیار بزرگ آمازون روی بازی‌های ابری است که گفته می‌شود ارزش آن‌ها صدهامیلیون‌ دلار است.

ناگفته نماند استودیو بازی‌سازی Relentless در سیاتل بازی Crucible و استودیو بازی‌سازی آمازون در ایروین کالیفرنیا بازی New World را می‌سازد.  استودیو بازی‌سازی Irvine در حال تولید بازی‌ای چندنفره براساس فرانشایز Lord of Rings است. جان اسمدلی، رئیس سابق Sony Online Entertainment، در سال ۲۰۱۷ به آمازون پیوست تا سومین استودیو بازی داخلی آمازون در سن‌دیه‌گو شروع به‌کار کند؛ اما از پروژه‌های جدید این استودیو بازی‌سازی خبری در دست نیست.

Amazon Tempo/آمازون تمپو

مایکروسافت و گوگل دو غول فناوری از چندی پیش روی بازی‌های مبتنی‌بر ابر سرمایه‌گذاری و کار می‌کنند. درواقع، آمازون باید با Project xCloud، پلتفرم غول ردموندی و Stadia، پلتفرم گوگل، رقابت کند؛ هرچند آمازون به‌عنوان ارائه‌‌دهنده‌ی سرویس برتر ابری شناخته می‌شود. این شرکت از زیرساخت‌های AWS برای استریم بازی‌های بهره‌ می‌برد و موقعیت بسیار مناسبی خواهد داشت. همچنین، آمازون با توسعه‌ی موتور پردازش Lumberyard امیدوار است از قدرت خدمات رایانش ابری برای ارائه‌ی تجربه‌های نوآورانه‌ی آنلاین بهره ببرد.

ورود آمازون به صنعت بازی‌های ابری جای تعجب ندارد؛ چراکه صنعت بازی در دهه‌ی گذشته به یکی از سرگرمی‌های محبوب و پرسود جهان تبدیل شده و آمازون به‌هیچ‌عنوان قصد ندارد این سود هنگفت را از دست دهد. البته با شیوع Covid-19 در جهان و افزایش خانه‌نشینی، تقاضا برای بازی به‌شدت افزایش پیدا کرده است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که صنعت بازی در سال ۲۰۲۰ بیش‌ از ۱۶۰ میلیارد دلار درآمد کسب کند. با این تفاسیر، این تجارت دوبرابر بیشتر از صنعت موسیقی و فیلم (۶۲ میلیارد دلار درآمد) ظرفیت درآمدزایی دارد. شما کاربران می‌توانید برای دریافت آخرین اخبار و مقاله‌ها و بررسی‌ها از فیلم و بازی‌های روز دنیا به وب‌سایت زومجی به نشانی https://www.zoomg.ir مراجعه کنید.

Amazon Tempo/آمازون تمپو

آمازون امیدوار است پروژه‌ی Tempo اواخر سال جاری بهره‌برداری شود؛ اما ممکن است به‌دلیل تداوم شیوع کروناویروس تاریخ رسمی عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۲۱ به‌تأخیر بیفتد. ناگفته نماند بسیاری از جزئیات برنامه‌های آمازون برای ارائه‌ی چگونگی خدمات این پلتفرم هنوز مبهم است. درنهایت، سرویس‌های بازی ابری و آنلاین در نظر دارد بازی‌ها را روی سرویس ابری پردازش کنند. این سرویس امکان اجرای بازی‌های روز را روی سیستم‌های ضعیف و موبایل‌ها و کنسول‌ها فراهم می‌کند.

دیدگاه شما درباره‌ی بازی‌ها و پلتفرم‌های ابری چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون با پلتفرم ابری Tempo به صنعت بازی می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..