تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی فیلم «مکانی آرام» به کارگردانی جان کرازینسکی/ زندگی به شرط سکوت!

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی A Quiet Place (به فارسی: یک مکان ساکت یا آرام) فیلمی است در ژانر ترسناک که سال ۲۰۱۸ اکران شد. این فیلم مهیج به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی ساخته شده و خودش نیز در این فیلم بازی کرده است.

یک مکان ساکت با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، که عملکرد تیم بازیگری، اتمسفر، کارگردانی و طراحی صدای آن مورد تحسین قرار گرفت.

نخستین نمایش یک مکان ساکت در ۹ مارس ۲۰۱۸، در جشنواره جنوب از جنوب غربی بود و سپس در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۸؛ توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده به نمایش درآمد. در این فیلم موجوداتی ناشناخته به زمین حمله  و تقریبا آن را تصرف کرده اند. اما شخصیت اصلی فیلم متوجه یک نقطه ضعف در آن‌ها می‌شود. دنباله این فیلم سینمایی تحت همین عنوان ساخته شده و قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

داستان فیلم: این فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که از ترس یک تهدید ناشناخته به هر صدایی واکنش نشان می‌دهد و به دنبال صدا‌ها می‌رود و منبع این صدا‌ها را شکار می‌کند، به صورت جداگانه در یک سکوت مطلق زندگیبه طوری که حتی به زبان ایما و اشاره با یکدیگر صحبت می‌کنند. چرا که این خانواده در تمام طول مدت زندگی خود باید هر کاری را بدون هیچ صدایی انجام دهند؛ وگرنه توسط این موجودات شکار می‌شوند.

بازیگران: جان کرازینسکی، امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوا جوپ بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در قسمت دوم این فیلم سینمایی کیلین مورفی بازیگر سریال «پیکی بلایندرز» هم به جمع بازیگران اضافه شده است.

فروش گیشه: این فیلم همچنین در گیشه نیز بسیار موفق بود و ۳۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که ۱۷-۲۱ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌ است.

در IMDb امتیاز ۷.۸ برای این فیلم در نظر گرفته شده است و در دو سایت راتن تومیتوز و متاکریتیک نیز نمرات قابل توجهی برای این فیلم ژانر وحشت که معمولا با استقبال منتقدان روبرو نمی‌شوند، دریافت کرده است. راتن تومیتوز نمره ۹۵ و متاکریتیک نمره ۸۲ را به این فیلم داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی فیلم «مکانی آرام» به کارگردانی جان کرازینسکی/ زندگی به شرط سکوت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..