تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌های یک متخصص برای خرید BMW X5 دست دوم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی قدیمی BMW X5 از مشکلات متعددی برخوردار است که امکان دارد خیلی از مخاطبین را ناراحت کند. با این حال افرادی وجود دارند که پس از گذشت این همه سال، خودروی معرفی شده در سال ۲۰۰۷ را خریداری می‌کنند.

از آنجا که این اتوموبیل نسبت به قیمت تغریبا پایین ۴۰۰۰ دلار، قدرت موتوری مطابق با ۲۳۲ اسب بخار را در اختیار خریدار قرار می‌دهد و یا با پرداخت ۲۴۰۰۰ دلار، ۵۴۷ اسب بخار را به صاحب خود ارائه می‌دهد، طرفداران خاص خود را در جمع خودرو‌های دسته دوم دارد. خودرو‌های X5 شامل تهویه هوای استاندارد، کنترل مخصوص، پوشش چرمی، سنسور پارک و امکانات اتوماتیک جزئی دیگری هستند. یک منبع خبری خارجی اخیرا تلاش کرده با انتشار برخی پیشنهادات بخ کاربران خود آگاهی لازم برای خرید این خودرو را بدهد.

توصیه‌های لازم برای خرید BMW X5 دست دوم

از دید یک متخصص، علت اصلی خرید این خودرو‌ها قیمت مناسب آن‌هاست. اما اگر یک خریدار به اندازه کافی دقت نکند ممکن است چند برابر قیمت پرداختی را خرج تعمیرات اتومبیل کند. در نتیجه خریدار نیاز دارد تا به مسائل پیش و رو توجه کند. در وحله اول، موتور خودرو است که باید از زمانبندی چرخش زنجیر به صورت صحیحی برخوردار باشد. مشکل خیلی از این خودرو‌های قدیمی شروع بد موقع روشن کردن و چرخش سنگین موتور‌ها است. خریداران همچنین باید به دود اگزوز توجه داشته باشند که می‌تواند نشانگر ایرادات فعال کننده‌ها باشد.

توصیه‌های یک متخصص خارجی برای خرید BMW X5 دست دوم

در ادامه یک خریدار نیاز دارد تا سیستم انتقال قدرت خودرو را مد نظر قرار دهد. مدل‌های ابتدایی که از این خودرو منتشر شدند از ایرادات بسیاری در سیستم گشتاور خودرو برخوردار بودند که می‌تواند بسیار مشکل‌ساز شود. خریداران یا می‌بایست از خرید مدل‌های اولیه خودداری کنند و یا با احتیاط فراوان از صحت سلامت آن‌ها مطمئن شوند. در ادامه سیستم‌های تعلیق وجود دارد که امری مهم برای هر اتومبیلی است. فنربندی این خودرو‌ها باید پس از ۹۰ هزار مایل تعویض شود و خریدار باید از تعویض آن‌ها مطمئن باشد. در آخر باید به سیستم ترمز چرخ‌ها دقت کرد.

توصیه‌های یک متخصص خارجی برای خرید BMW X5 دست دوم

از مشکلات رایج این خودرو آن است که گاهی دیده شده ترمز دستی در حالت فعال قفل می‌شود و از هر نوع حرکتی باز می‌ماند. خریدار باید در این قسمت از دقت بالایی برخوردار باشد و ترمز‌ها را در کنار چرخ‌ها تحت نظر قرار دهند. گفتنی است که افراد این خودرو را می‌توانند از ۴۰۰۰ دلار الی ۲۲ هزار دلار خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: خودروی ارتقاء یافته BMW M5 تا سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌های یک متخصص برای خرید BMW X5 دست دوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..