تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از وضعیت پدر ورزشکار معروف که به کرونا مبتلا شده

دکتر سید اشکان اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی در خصوص انتشار خبر ابتلای پدر احسان حدادی به بیماری کرونا در گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت: پیش از ابتلای احسان حدادی به ویروس کرونا پدر گرامی ایشان به این بیماری مبتلا شده بود و مراحل درمان وی نیز جریان داشت. به همین منظور هر دوی این عزیزان در حال حاضر در قرنطینه خانگی و تحت مراقبت هستند.

خوشبختانه مراحل درمان به گونه ای بوده که وضعیت سلامتی کنونی آنها رو به بهبودی است و امیدوارم طی روزهای آتی هر دوی این عزیزان سلامتی کامل را به دست بیاورند.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از وضعیت پدر ورزشکار معروف که به کرونا مبتلا شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..