تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه‌گذاری فوق‌العاده نیسان در کارخانه ساندرلند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان مبلغ ۴۰۰ میلیون پوند را در کارخانه ساندرلند خود سرمایه‌گذاری کرده که شامل ۵۲ میلیون پوند اختصاص داده شده به دستگاه پرس آهن می‌شود. گفته می‌شود علت این اقدامات بزرگ، آماده‌سازی کارخانه برای ساخت نسل سوم اتومبیل‌های Qashqai در اواخر سال جاری است.

مشخصات دستگاه پرس شرکت نیسان

برخی از آمار منتشر شده از این دستگاه پرس بسیار خارق‌العاده است. این پرس قادر است تا فشاری مطابق با پنج هزار و چهارصد تن را وارد کند. چنین قدرتی به شرکت این امکان را می‌دهد تا ۶.۱ میلیون قطعه را به صورت سالانه برای خودرو‌های خود تولید کند. گفتنی است که دستگاه مذکور بیش از دو هزار تن وزن دارد و نصب آن در کارخانه ۱۸ ماه به طول انجامیده است. این دستگاه همچنین به یک سیستم بازیافت مجهز است که اوراق باقی‌مانده از آهن‌های استفاده شده را برای آینده جمع‌آوری و بر روی آن‌ها پردازش انجام می‌دهد.

سرمایه‌گذاری عظیم نیسان در کارخانه ساندرلند

این در حالی هست که شرکت در حال حاضر به یک سیستم بازیافتی جمع‌آوری و ساخت صفحات آهنی نیز مجهز است. اولین قطعه‌ای که اخیرا توسط این دستگاه ساخته شده یک تکه از اتومبیل Nissan Juke بوده که در حال حاضر در نسل دوم خود به سر می‌برد. ماه مارس دهمین سالگرد تولید و عرضه خودرو‌های برند Juke است که توسط کارخانه ساندرلند ساخته شدند. جدیدترین مدل این اتومبیل‌ها نیز انحصارا در این کارخانه از تاریخ اکتبر ۲۰۱۹ ساخته شده‌اند. گفتنی است که از ۴۰۰ میلیون پوند مذکور، ۱۰۰ میلیون پوند به ساخت و تولید خودرو‌های جوک اختصاص خواهد یافت و این مبلغ هزینه صرف شده برای توسعه خط تولید جوک را به یک میلیارد پوند در طی پنج سال گذشته می‌رساند.

لازم به ذکر است که سرمایه‌گذاری‌های شرکت نیسان توسط دولت انگیلیس برای حفظ سلامت محیط زیست مورد همایت قرار گرفته است. بر طبق گزارشات پیاپی، به نظر می‌آید که مسئولین شرکت نیسان به مدل جوک اطمینان بالایی دارند و می‌خواهند تا از این مدل بیشترین بهره را ببرند. در محاصبات اخیر صورت گرفته با مدیر عامل این شرکت نیز، وی مدل‌های جوک را منحصر به فرد خواند و اظهار کرد آن‌ها از وجود چنین اتومبیلی در خط تولید خود مفتخرند.

بیشتر بخوانید: مسابقات المپیک ۲۰۲۰ با کیفیت 8K پخش خواهند شد 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه‌گذاری فوق‌العاده نیسان در کارخانه ساندرلند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..