تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب نگهبان برای جلوگیری از ورود به روستای قرنطینه شده

ا به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کروناویروس نام آشنایی برای همه‌ما شده است و همگی آن را می‌شناسیم، ویروسی که شیوع آن از کشور چین شروع شد و در حال حاضر متاسفانه به تمام کشورها سفر کرده و افراد زیادی را مبتلا می‌کند، ویروسی که شاید درصد مرگ و میر کمی داشته باشد اما به دلیل شیوع زیادی که دارد، نگران‌کننده شده است‌.

بعد از شیوع این ویروس در چین، شهرها و روستاهای مبتلاشده در این کشور یکی پس از دیگری قرنطینه شده و ورود و خروج به این شهرها ممنوع شد. ویدئویی که به تازگی در یکی از سایت‌های خارجی منتشر شده است دو مامور نگهبان نشان داده می‌شوند که به منظور جلوگیری از ورود و خروج به روستا، ورودی آن را بسته و مانع هرگونه رفت و آمدی می‌شوند. در این میان مرد روستایی دوچرخه‌سواری به آن‌ها نزدیک شده و قصد ورود به روستا را دارد که با مخالفت و ممانعت ماموران روبرو می‌شود شود، اما مرد همچنان پافشاری کرده و به مامورین می‌گوید که فقط می‌خواهد به خانه‌اش در روستا سر بزند، که در کمال ناباوری با حرکات عجیب یکی از نگهبانان روبرو می‌شود.

ا

ا

مرد نگهبان سیاه‌پوش که از اهالی روستا بوده و داوطلبانه برای انجام پست نگهبانی و جلوگیری از ورود و خروج‌ها مامور شده بود، طی یک حرکت ناگهانی فریادی کشیده و اقدام به انجام فن‌های کنگ‌فو می‌کند که در ادامه مرد روستایی که ترسیده به نظر می‌رسد به سرعت به سمت دوچرخه‌اش رفته و از آن‌جا فرار می‌کند.

ویروس کرونا که گفته شده از خوردن سوپ خفاش به انسان رسیده‌است هم اکنون به بیش از ۴۰ کشور جهان وارد شده و همانطور که آمار بهبودیافتگان به این ویروس مبتلا شده بوده‌اند رو به افزایش است اما روزانه بر تعداد مبتلایانی که و قربانیان نیز افزوده می‌شود. شستشوی مداوم دست‌ها و خوردن مایعات‌ و قوی‌سازی سیستم ایمنی بدن می‌تواند تا حدود زیادی از ابتلا به این ویروس جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: حقایقی درباره پرواز چین به ایران در روز‌های اولیه شیوع کرونا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب نگهبان برای جلوگیری از ورود به روستای قرنطینه شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..