تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش شرکت PSA برای تضمین آینده برند محبوب DS

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل شرکت PSA در مصاحبات اخیر خود اظهار کرد که به دلیل بازخورد بسیار مثبت و عملکرد عالی خودرو‌های بالارده DS در سال ۲۰۱۹، این سری مدل حالا ارژش آن را دارند تا آینده‌ای در فعالیت و همکاری PSA با Fiat داشته باشند. پس از پنج سال افت فروش پیاپی، معرفی نسخه جدید از مدل‌های DS 7 Crossback و DS 3 Crossback باعث شد تا فروش شرکت مذکور ۱۶ درصد افزایش پیدا کند.

تلاش PSA برای حفظ برند محبوب خود

مدیر بخش مدل‌های DS در صجبت‌های اخیر خود نیز گفت: " آینده هر برندی به موفقیت‌ها و اعتبار آن برند بستگی دارد، اگر هر کسی به عملکرد DS در سال ۲۰۱۹ دقت کند متوجه می‌شود که آینده این مدل تضمین شده است". گفتنی است که این مدیر، بیاتریس فوچر، اولین سال خود را به عنوان مدیر این بخش و مجموعه تجربه می‌کند. سری مدل‌های DS بر روی خودرو‌های شاسی‌بلند و اتومبیل‌های بالارده چهار در تمرکز دارد و شرکت قصد دارد تا با خودروسازانی مانند آئودی، BMW و مرسدس بنز رقابت داشته باشد. این برند قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک مدل DS 9 را در اروپا و چین عرضه کند. تحلیلگران دنیای اتومبیل این اتومبیل را یک رقیب برای مدل‌هایی مانند BMW 5 و Audi A6 دانسته‌اند.

تلاش شرکت PSA برای تضمین آینده برند محبوب DS

این اتومبیل ساخته شده در چین، سومین خودرویی است که به صورت انحصاری برای برند DS ساخته می‌شود. دو مدل پیشین نیز، اتومبیل‌های DS 7 Crossback و DS 3 Crossback بودند. گفتنی است که پیش از این مدل‌ها خودرو‌های برند DS برگرفته از اتومبیل‌های سیئترون بودند. شرکت‌های PSA و Fiat یک قرارداد پنجاه میلیارد دلاری را در دسامبر امضا کردند تا به چهارمین کارخانه اتومبیل‌سازی تبدیل شوند که تلاش دارد از ساخت اتومبیل‌های آلوده به صورت گسترده جلوگیری کنند.

گفته می‌شود که این قرارداد در حال حاضر تنها برای یک سال و تا سال ۲۰۲۱ انقضا دارد. لازم به ذکر است که ترکیب این دو شرکت شامل جمع شدن برند‌هایی مانند پژو، سیئترون، اوپل و فیات در رقابت شدید با همدیگر می‌شود. یکی از رقیب‌های قدرتمند دیگر آلفا رومئو است که سال پیش میزان فروشی مطابق با ۸۵۰۰۰ خودرو را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: شرکت پل‌استار راه جدیدی را در صنعت خودروسازی آغاز کرد 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش شرکت PSA برای تضمین آینده برند محبوب DS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..