تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی مهیج ادمیرال برای اندروید

دانلود بازی مهیج ادمیرال برای اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین ایرانی بسیار مهیج در دنیای عناوین موبایلی عنوان ادمیرال یا دریا سالار است. این بازی توسط شرکت هیوا گیمزساخته شده است و گیمر در آن باید فرماندهی ناوگانی از کشتی‌ها را بر عهده بگیرد و با استفاده از استراتژِ بسیار دقیقی، کشتی خود را از دید کشتی‌ دشمنان حفظ کند. این بازی به صورت کاملا آنلاین صراحی شده است و گیمر می‌تواند با انجام ماموریت‌های موجود در این بازی، سطح خود را بیش از پیش بالا ببرد که به این ترتیب امکان استفاده از اسلحه‌های جدید و قدرتمند را نیز پیدا خواهد کرد.

دانلود بازی مهیج ادمیرال برای اندروید

برخی از ویژگی‌های بازی ادمیرال:

مبارزه آنلاین با بازیکن‌های دیگه گرافیک چشم نواز و جذاب ابزارهای جنگی با قابلیت‌های متفاوت (هواپیماهای مختلف، زیردریایی، رادار و ...) جدول رده بندی برای رقابت با سایر بازیکن‌ها

تصاویری از  محیط برنامه

 

jetAudio  jetAudiojetAudio

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 32مگابايت

نسخه: 0.33.02

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : متغیر


انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی مهیج ادمیرال برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..