تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت سندیکای صنعت مخابرات از ارسال نامه نمایندگان مجلس به رهبری

حمایت سندیکای صنعت مخابرات از ارسال نامه نمایندگان مجلس به رهبریبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، تاکید کرد: در پی ارسال نامه‌ای از جانب ۱۸۲ نماینده‌ی منتخب مجلس یازدهم به مقام معظم رهبری پیرامون موانع پیش‌روی جهش تولید، سندیکای صنعت مخابرات ایران از اینکه نمایندگان منتخب دلایل و موانع تولید را با دقت بررسی و نگرانی و برنامه‌های خود را به مقام رهبری تقدیم کرده‌اند، ابراز خرسندی می‌کند و آمادگی خود را برای هرگونه هم اندیشی و انعکاس تجربیات و پیشنهادات خود در حوزه‌ی صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می‌نماید.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، فرازهایی از نامه ۱۸۲ نماینده منتخب مجلس به مقام رهبری در مورد شعار "جهش تولید" را به شرح زیر اعلام نمود:

۱- رشد تولید اگر برای سایر کشورها تنها معیار افزایش درآمد ملی است، برای ایران، شاخص مقاومت،نمادقوی شدن، وطلیعه پیروزی در جنگ اقتصادی است.

۲- در نبرد اراده‌ها، هرکس عزم و صبر بالاتری دارد هراسی به دل راه نمی‌دهد، بلکه بر اصلاح سیاستگذاری داخلی و حداکثر استفاده از ظرفیت‌های درونی تمرکز می‌کند.

۳- تولید به عنوان محور اصلی اصلاحات حتما می‌تواند منجر به تمرکز انرژی در قوای سه گانه کشور به شرط استفاده از فرصت‌های پدید آمده شود.

۴- بخشی از موانع تولید ناشی از عدم اطمینان فعالان اقتصادی به سیاست های داخلی، رویه‌های ناکارآمد و فاسد اداری و اجرایی، فقدان سیاست حمایتی هدفمند از بخش های مزیت دار اقتصاد و همچنین عدم هماهنگی میان دستگاه هاست وارتباط چندانی با فشارهای خارجی ندارد.

۵- بخش دیگری از ناکامی در در رشد تولید طی سالهای اخیر به سازوکار تصمیم گیری و الگوی مدیریت بدون راهبرد مقابله با تحریم ها باز می‌گردد.

۶- زمان باقی مانده تا شروع رسمی مجلس یازدهم به مشورت با متخصصان و فعالان اقتصادی جهت تدوین پیش نویس هایی صرف خواهد شد که بتواند در ماه‌های نخست مجلس یازدهم، زمینه جهش تولید را فراهم کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت سندیکای صنعت مخابرات از ارسال نامه نمایندگان مجلس به رهبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..