تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت در حال آزمایش لوگوی جدید بینگ است

سال ۲۰۱۶ مایکروسافت از پروژه‌ی نئون پرده‌برداشت و زبان طراحی فلوئنت برای ویندوز ۱۰ را معرفی کرد؛ این شرکت در سال ۲۰۱۸ با بازطراحی آیکون‌های مجموعه‌ی آفیس براساس طراحی فلوئنت، برنامه‌ی استفاده از این نوع طراحی را شروع کرد. غول ردموندی بعدها اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۰۰ آیکون خود را براساس طراحی فلوئنت بازطراحی خواهد کرد؛ به‌تازگی نیز آیکون‌های جدید ویندوز ۱۰ با الهام از همان سبک معرفی شد.

حال مایکروسافت لوگوی جدید بینگ را با زبان طراحی فلوئنت در دست آزمایش دارد. لوگوی جدید موتور جستجوی بینگ اکنون همان چیزی است که کاربر می‌تواند انتظار داشته باشد؛ لوگویی بسیار مدرن‌تر و دارای نفوذ بیشتر با طراحی فلوئنت. لوگوی جدید دیگر گوشه‌های تیز ندارد؛ همچنین دارای عمق است که این ویژگی لوگوی جدید را برجسته‌تر نشان می‌دهد. لوگوی جدید تفاوت چندانی با لوگوی کنونی بینگ ندارد و این موضوع بسیار خوبی است.

تصویر زیر ظاهر صفحه‌ی جستجوی و لوگوی جدید بینگ را نشان می‌دهد.

bing New logo/لوگوی جدید بینگ

مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی از لوگوی جدید رونمایی نکرده است. مطابق اطلاعات دریافتی، ردموندی‌ها از طریق بخش کوچکی از کاربران منتخب خود لوگوی جدید را آزمایش می‌کنند. سخنگوی مایکروسافت می‌گوید که این شرکت در حال حاضر نظری درباره‌ی لوگوی جدید بینگ ندارد.

لوگوی جدید بینگ مایکروسافت را چگونه می‌بینید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت در حال آزمایش لوگوی جدید بینگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..