تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی ردمی بند را با قیمت پایین‌تر و قابلیت‌های بیشتر از می بند 4 رونمایی کرد

شیائومی امروز، پانزدهم فروردین، دستبند سلامتی ردمی بند (Redmi Band) را با قیمت شگفت‌انگیز ۱۴ دلار رونمایی کرد. با وجود قیمت پایین، دستبند هوشمند ردمی نسبت به جدیدترین دستبند عرضه شده با برند شیائومی یعنی می بند ۴، برتری‌هایی دارد.

یک نمایشگر کاملا تخت ۱/۰۸ اینچی رنگی از نوع OLED اصلی‌ترین بخش ردمی بند را تشکیل می‌دهد که بزرگتر از صفحه‌نمایش ۰/۹۵ اینچی می بند ۴ است. ردمی بند اعلان‌های گوشی را نمایش می‌دهد و صفحه‌ای برای نمایش آب‌و‌هوا نیز در آن در نظر گرفته شده است.

ردمی بند / Redmi band

ردمی در اولین دستبند سلامتی خود با به‌کارگیری درگاه USB-A فرایند شارژ محصول را تسهیل کرده است؛ به این معنی که برای شارژ این دستبند نیازی به شارژر مخصوص نخواهید داشت. از طرفی، برخلاف آن‌چه در می بندها شاهد بودیم، امکان جداسازی بند از دستگاه و تعویض آن‌ها وجود ندارد.

مقاله‌ی مرتبط:

ردمی بند عرض دو ساعت شارژ می‌شود و این شارژ را تا دو هفته نگه می‌دارد. در مقام مقایسه، این میزان شارژدهی یک هفته کمتر از شارژدهی می بند ۴ است.

حسگر اپتیکال ضربان قلب و پایش حرکات ورزشی ردمی پنج حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند و پایش وضعیت خواب نیز از گزینه‌های موجود در ردمی بند است. قابلیت مقاومت در برابر فشار آب تا ۵ اتمسفر این امکان را به کاربر می‌دهد که در استخر و هنگام شنا نیز بتواند از آن استفاده کند.

تنها قابلیتی که شاید به‌نوعی جای آن خالی باشد، NFC است. قابلیتی که نسخه‌ی گلوبال می بند ۴ نیز از آن بی‌بهره است و تنها در نسخه‌ی چین می بند ۴ وجود دارد.

ردمی بند که از پرداخت آفلاین مبتنی بر بارکد AliPay نیز پشتیبانی می‌کند، ۷۲ واچ فیس را نیز در خود جای داده که به کمک آن‌ها ظاهر ساعت به‌کلی قابل شخصی‌سازی است.

 شیائومی ردمی بند / Redmi band

اولین دستبند هوشمند ردمی از هم‌اکنون در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و قهوه‌ای به قیمت ۱۳/۵ دلار قابل پیش‌خرید است و پس از عرضه در ۱۹ فروردین ۱۴ دلار قیمت خواهد داشت. گفتنی است می بند ۴ هم‌اکنون در چین قیمتی معادل ۲۲ دلار و رقیب اصلی آن یعنی ریلمی بند ۲۰ دلار قیمت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی ردمی بند را با قیمت پایین‌تر و قابلیت‌های بیشتر از می بند 4 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..