تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردمی 8A پرو با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

ساعاتی پیش حساب کاربری شعبه‌ی اندونزی شیائومی در توییتر از گوشی هوشمند جدیدی پرده‌برداری کرد. ردمی ۸ ای پرو (Xiaomi Redmi 8A Pro) گوشی جدید شیائومی به‌شمار می‌آید که البته شاید استفاده از عبارت «جدید» برای آن کار درستی نباشد. 8A پرو در حقیقت نسخه‌ی ری‌برَند‌شده‌ی ردمی ۸ ای دوال (Redmi 8A Dual) به‌شمار می‌آید و تغییراتی بسیار جزئی به‌خود دیده است. ردمی 8A دوال پیش‌تر در ماه فوریه برای بازار هند معرفی شده بود.

ردمی 8A پرو شیائومی برای نمایش محتوای بصری از صفحه‌نمایشی ۶/۲۲ اینچ با وضوح HD پلاس و پنل LCD بهره می‌گیرد که توسط شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می‌شود. در بخش بالایی نمایشگر شاهد بریدگی قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی هستیم.

گوشی اقتصادی جدید چینی‌ها برای پردازش کارهای مختلف متکی‌بر تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام است و از ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌گیرد. کاربر در صورت تمایل می‌تواند حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی را از طریق کارت میکرو SD ارتقاء دهد. ردمی 8A پرو افزون بر جایگاه ویژه برای کارت میکرو SD، دو جایگاه برای سیم‌کارت دارد. ردمی 8A دوال نیز از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، اما اگر از کارت میکرو SD استفاده کنید، امکان بهره‌گیری از سیم‌کارت دوم وجود نخواهد داشت.

ردمی 8 ای پرو شیائومی / Xiaomi Redmi 8A Pro

گوشی جدید شیائومی مجهز‌به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات از طریق درگاه USB Type-C وجود دارد. گرچه ردمی 8A پرو از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند، اما شیائومی شارژری ۱۰ وات در جعبه‌ی این گوشی قرار داده است. براساس اطلاعات رسمی، گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید شیائومی ابعادی برابر با ۱۵۶/۵ در ۷۵/۴ در ۹/۴ میلی‌متر دارد و روی بدنه‌ی آن از پوشش آب‌گریز P2i استفاده شده است. شیائومی اعلام کرده است که ردمی 8A پرو را با رابط کاربری MIUI 11 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۹ پای عرضه می‌کند.

گوشی ردمی 8A پرو شیائومی در پنل پشتی میزبان مجموعه‌دوربین دوگانه است. دوربین اصلی حسگری ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه حسگری ۲ مگاپیکسلی دارد. همچنین در بریدگی بالای نمایشگر ردمی 8A پرو شاهد دوربینی ۸ مگاپیکسلی برای ثبت سلفی و انجام کارهایی نظیر برقراری تماس ویدئویی هستیم. دیگر ویژگی‌های این گوشی شامل بهره‌مندی از وای‌فای، بلوتوث، و شبکه‌ی 4G VoLTE هستند. ردمی 8A پرو هیچ‌گونه حسگر اثر انگشتی ندارد.

ردمی 8 ای پرو شیائومی / Xiaomi Redmi 8A Pro

شیائومی می‌گوید پنل پشتی ردمی 8A پرو را به‌گونه‌ای ساخته است که به‌خوبی در دست کاربر جای می‌گیرد و لیز نمی‌خورد. چینی‌ها از این نوع طراحی پنل پشتی با نام Aura XGrip Design یاد می‌کنند. جدیدترین گوشی شیائومی افزون‌بر موارد یادشده دارای جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون است. شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد ردمی 8A پرو را از طریق وب‌سایت شعبه‌ی اندونزی خود در رنگ‌های آبی، خاکستری و سفید در دسترس قرار دهد. مدل پایه‌ی گوشی با ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، قیمتی معادل ۹۳ دلار دارد. از طرفی مدل دیگر دستگاه با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد گوشی ردمی 8A پرو دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردمی 8A پرو با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..