تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای عجیب حضور حاج قاسم سلیمانی در مراسم عقد فرزند یک شهید + فیلم

ماجرای عجیب حضور حاج قاسم سلیمانی در مراسم عقد فرزند یک شهید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مردمی بودن ایشان بود. حاج قاسم سعی می‌کرد در هر جمعی که حاضر می‌شود  دل همه حضار را به دست بیاورد و کاری نکند که باعث ناراحتی کسی شود. او در کنار تمام خدمت‌رسانی‌ها و تلاش‌هایش برای ایجاد امنیت، بسیار رئوف و مهربان بود و این را می‌شد در نوع رفتارش با فرزندان شهدا به وضوح دید.

پس از شهادت سردار رشید اسلام، خاطرات زیادی از او منتشر شد که مبیّن همین نکته بود. در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید خاطره‌ای جالب از حضور حاج قاسم در مراسم عقد فرزند یکی از شهدای مدافع حرم بیان می‌شود که شنیدنش خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: کلیپ رمز انتقام قاسم سلیمانی با صدای محمود کریمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای عجیب حضور حاج قاسم سلیمانی در مراسم عقد فرزند یک شهید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..