تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت فروش شرکت شورلت با وجود ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمه اول سال ۲۰۲۰ قطعا تا کنون برای تمامی افراد در سراسر دنیا نیمه عجیبی بود و خودروسازان هم از این قاعده مستثنی نبودند. شیوع ویروس کرونا همه را مجبور کرد در خانه‌های خود بمانند و در نتیجه کسی نتواند به فروشگاه‌ها و یا نمایشگاه‌های اتومبیل مراجعه کند. با این حال اخیرا آمار و ارقامی منتشر شده که نشانگر رقابت سنگین در بخش اتومبیل‌های بارکش مانند کامیون و وانت‌هاست. در این آمار همچنین دلایل خوبی برای شرکت‌های بزرگ وجود دارد تا کمی خوشحال شوند.

جزئیات اطلاعات منتشر شده از آمار و ارقام رقابت اتومبیل‌های سنگین

با این که فروش اتومبیل‌های شرکت قدرتمند فورد افت ۱۳.۱ درصدی در ۲۰۲۰ داشته و به ۱۸۶۵۶۲ عدد رسیده است، با این حال هنوز این اعداد در مقایسه نسبت به فروش فصل اول سال ۲۰۱۹ برتری دارد. شرکت فورد توانسته است با وجود شیوع ویروس کرونا فروش خود را با قدرت پیش ببرد و در جمع برترین عرضه‌کننده‌ها در صنعت خود قرار گیرد. اما در بخش فروش کلی اتومبیل‌های این چنینی شرکت ژنرال موتورز دلایل دیگری نیز برای رضایتمندی دارد.

موفقیت فروش شرکت شورلت با وجود ویروس کرونا

جمع فروش اتومبیل‌های Chevorlet Silverado، Chevy Silverado HD، GMC و Sierra عدد ۱۹۶۷۰۷ را نشان می‌دهد که در صورت جداسازی به ۱۱۲۹۲۵ عدد می‌رسد. Silverado به همراه ۳۰۷۷۳ عدد Silverado HD و همچنین ۳۹۸۴۱ Sierra که با ۱۳۱۶۸ اتومبیل Sierra HD همراه هستند. فروش خودرو‌های خانواده Ram به ۱۲۸۸۰۵ بیشتر از سال گذشته خود رسیده که رشد۷ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت مذکور توانسته است با وجود شیوع ویروس کرونا و افت درخواست‌ها همواره فروش خود را افزایش دهد و خریداران زیادی را به خود جذب کند. در حال حاضر پس از موفقیت کسب شده، دغدغه شرکت شورلت آن است که فصل دوم سال ۲۰۲۰ چگونه پیش خواهد رفت. گفتنی است شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا اوایل ماه مارس به این صورت جدی نبود به همین دلیل ممکن است بسیاری از فروشگاه‌ها و حتی کارخانه‌ها تا مدت زیادی فعالیت خود را آغاز نکنند.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن بخش جدید به PUBG به نام Fantasy Battle Royale

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت فروش شرکت شورلت با وجود ویروس کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..