تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربران در سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ بیش از ۲۳/۴ میلیارد دلار صرف اپلیکیشن‌ها کرده‌اند

با گسترش بیماری کرونا، شاهد خودقرنطینگی بسیاری از مردم سراسر دنیا بودیم. شرکت‌ها نیز به کارمندان خود اجازه دادند که به‌صورت دورکاری از خانه به فعالیتشان ادامه دهند. با این حال، حضور در خانه به‌معنی افزایش زمان فراغت است و آمارها نشان می‌دهد که کاربران برای پر کردن زمان خالیشان اقدام به نصب اپلیکیشن‌های مختلف ازجمله بازی کرده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

در حال حاضر اپلیکیشن‌های مختلفی را در زمینه‌های مختلف می‌توان یافت که شامل خرید، تناسب اندام و سلامت، دورکاری از خانه و موارد دیگر می‌شوند. طبق آمارهای ارائه شده، رکوردهای ثبت‌شده در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ شگفت‌آور است.

آمارها نشان می‌دهد که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ شاهد هزینه بیشتر کاربران برای خرید اپلیکیشن بوده‌ایم. میزن زمان صرف‌شده روی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی و مبتنی بر iOS در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۹ نیز با رشد ۲۰ درصدی همراه بوده است.

آمار نصب و دانلود اپلیکیشن اندروید و iOS

در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ کاربران در سراسر دنیا بیش از ۲۳/۴ میلیارد دلار صرف خرید اپلیکیشن‌ها کرده‌اند. این در حالی است که ۱۵ میلیارد از این هزینه به اپلیکیشن‌های مبتنی بر iOS و ۸/۳ میلیارد دلار نیز به اپلیکیشن‌های اندرویدی مرتبط است.

همچنین آمار هردو پلتفرم نشان می‌دهد که هزینه صرف‌شده برای خرید اپلیکیشن‌ها نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته با رشد ۵ درصدی همراه بوده است. این خریدها شامل خود اپلیکیشن یا قابلیت‌های درون‌پرداختی مانند پول‌های مجازی داخل بازی می‌شود.

آمار نصب و دانلود اپلیکیشن اندروید و iOS

از میان اپلیکیشن‌های iOS که کاربران برای خرید آن‌ها یا قابلیت‌های درون‌پرداختی هزینه کرده‌اند، ۶۵ درصد را بازی‌ها تشکیل می‌دهند. این آمار در اندروید به ۸۵ درصد می‌رسد. درواقع کاربران اندروید و iOS نزدیک به ۱۶/۷ میلیارد دلار صرف خرید یا قابلیت‌های درون‌پرداختی بازی‌ها کرده‌اند.

کاربران ایالات متحده و چین بیشترین هزینه را صرف خرید اپلیکیشن‌های iOS کرده‌اند؛ اما برای اپلیکیشن‌های اندرویدی، بیشترین هزینه توسط کاربران ژاپن، کره جنوبی و ایالات متحده صورت گرفته است. اکثر کاربران اندرویدی پولشان را صرف بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های سرگرمی مانند دیزنی پلاس یا توییچ کرده‌اند.

آمار نصب و دانلود اپلیکیشن اندروید و iOS

در این بین، کاربران iOS از پولشان برای خرید بازی‌، اپلیکیشن‌های سرگرمی و اپلیکیشن‌های مخصوص ویرایش عکس و ویدئو صرف کرده‌اند. جالب است بدانید به‌قدری از اپلیکیشن تیک‌تاک استفاده شده و کاربران جهت استفاده از قابلیت‌های آن هزینه کرده‌اند که در میان پنج اپلیکیشن برتر iOS قرار گرفته است.

نصب بیش از ۳۱ میلیون اپلیکیشن در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰

در بازه زمانی سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ بیش از ۳۱ میلیون اپلیکیشن دانلود و نصب شده است که نسبت به بازه زمانی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ با رشد ۱۵ درصدی همراه است. جالب است بدانید که اصولا سه‌ماهه چهارم هر سال به دلیل شروع جشن سال نوی میلادی، آمار استفاده از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی افزایش می‌یابد.

آمار نصب و دانلود اپلیکیشن اندروید و iOS

در گوگل پلی میزان دانلودها در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ با رشد ۵ درصدی همراه بوده است و بیش از ۲۲/۵ میلیارد بار اپلیکیشن و بازی دانلود شده‌اند. این آمار در iOS با رشد ۱۵ درصدی همراه بوده و به رقم ۹ میلیارد بار دانلود رسیده است.

جالب است بدانید که از میزان دانلود ذکر‌شده در iOS در حدود ۶۵ درصد را اپلیکیشن‌هایی به غیر از بازی‌ها تشکیل می‌دهند و این یعنی خودقرنطینگی به فروش اپلیکیشن‌های کاربردی کمک کرده است. در اندروید نیز ۵۵ درصد از دانلودها را اپلیکیشن‌هایی به غیر از بازی‌ها تشکیل می‌دهند.

آمار نصب و دانلود اپلیکیشن اندروید و iOS

بیشترین دفعات دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی به کاربران هندی و برزیلی اختصاص می‌یابد. در iOS نیز کاربران چینی و آمریکایی بیشترین دفعات دانلود اپلیکیشن را داشته‌اند. با این حال در هردو پلتفرم، شاهد رشد فروش بازی‌ها و زمان سپری‌شده برای انجامشان بوده‌ایم.

آمار نصب و دانلود اپلیکیشن اندروید و iOS

در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ آمار دانلود بازی‌ها نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی با رشد ۲۰ درصدی همراه بوده است و به ۱۳ میلیارد بار می‌رسد. از آمار اعلام شده، ۱۰ میلیارد دانلود به گوگل پلی اختصاص یافته است و ۳ میلیارد بار نیز بازی‌های مبتنی بر iOS دانلود شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربران در سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ بیش از ۲۳/۴ میلیارد دلار صرف اپلیکیشن‌ها کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..