تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Mimo: Learn to Code Premium 2.13 – نرم افزار یادگیری اصولی و کامل برنامه نویسی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه نویسی یکی از شغل‌های کاربردی و پردرآمد حال حاضر است. همه چیز در دنیای فناوری برای ساخته شدن به این علم نیازمند است و کسانی که کدنویسی بلد باشند می‌توانند در زمان حاضر بسیار موفق باشند. اما آیا همه توانایی رفتن به کلاس و یادگیری کدنویسی را دارند؟ مسلما جواب منفی است.

به همین دلیل برنامه‌هایی توسعه یافته‌اند که می‌توانند به شما در زمینه یادگیری برنامه‌ نویسی یاری کنند. یکی از بهترین و معروف‎ترین برنامه‌های آموزش برنامه‌ نویسی Mimo: Learn to Code Premium Unlocked است. شما با استفاده از این برنامه در گوشی یا تبلت خود می‌توانید با اصول و به صورت کامل برنامه‌ نویسی را فرا بگیرید.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به ارائه دوره های آموزشی بیش از سیزده زبان مختلف و متنوع، آشنایی با اصول اولیه  ساخت یک اپ، بازی، اتوماسیون و یا تبدیل شدن به یک هکر اخلاقی، خودکار ساختن زندگی روزمره خود و آموزش هایی کامل و سرگرم کننده برای افزایش بازدهی یادگیری   اشاره کرد.

jetAudio Music Player Plus  –

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mimo: Learn to Code اندروید:

یادگیری برنامه نویسی از ابتدایی ترین حالت ممکن تا سطح پیشرفته ارائه دوره های آموزشی بیش از 13 زبان مختلف و متنوع آشنایی با اصول اولیه  ساخت یک اپ، بازی، اتوماسیون و یا تبدیل شدن به یک هکر اخلاقی! خودکار ساختن زندگی روزمره خود آموزش هایی کامل و سرگرم کننده برای افزایش بازدهی یادگیری دستاور های گوناگون برای افزایش میزان انگیزه

تصاویری از  محیط برنامه

 

 jetAudio jetAudio jetAudio

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 29 مگابايت

نسخه: 2.3

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5 و بالاتر

انتهای پیام /



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Mimo: Learn to Code Premium 2.13 – نرم افزار یادگیری اصولی و کامل برنامه نویسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..